Czy ktoś zna typ/rodzaj butów do garnituru które są WYGODNE? (albo co najmniej znośne) Całe życie nienawidziłem tych kajaków, bo nie znam mniej wygodnego obuwia do chodzenia, a muszę jakieś kupić teraz
@kastrator2 alden robi bardzo wygodne derby i oxfordy, mają dużo kopyt i tegosci więc można dobrze dobrać pod swoją stopę, plus niektóre modele mają bardzo dobre podparcie łuków itd, co kto potrzebuje, można śmigać bez problemu kupe kilometrów w nich. Z trochę tańszych - grant stone
Z jeszcze tańszych blkbrd- ale nie mam doświadczenia z pierwszej ręki
@kastrator2: To co na obrazku wyżej, tylko dobrej jakości. Takie buty, uszyte z miękkiej skóry i na cienkiej, elastycznej podeszwie podeszwie są w opór wygodne. Standardowe buciory pod garniak fakt, ssą. Ja laaaata temu kupiłem buty z cielęcej skóry chyba od Ryłki i są bardzo wygodne. Tylko to było z 10 albo więcej lat temu więc niekoniecznie ma przełożenie na to co teraz można u nich kupić bo podobno polskie
@kastrator2: no i zaopatruja sie w buty robione przez firmy ktore nadal robia porzadne obuwie - szyte, z niezlych skor, z minimalna iloscia plastiku i kartonu w srodku, na bardziej ksztaltnych kopytach.
@tomek_wcale_nie_tomek: no właśnie nie :-) ja ostatnio przeglądam tylko herring i spartoo poza tym mam już na każdą okazję i outfit a aż taki butofil żeby zbierać wersje o ton jaśniejsze/ciemniejsze czy o 10 dziurek w brogsach więcej to nie jestem.
@kastrator2: kup wkładki żelowe i idź z wkładkami mierzyć bo zmniejszają but. A bez wkładek to po swoich wojasach widzę że mają wszyte miękkie wkładki i niezbyt twardą podeszwę i są bardzo wygodne (a że skóra taka sobie to inna sprawa) ale inne marki też mogą byćdość miękkie. . Buty szyte GYW są wygodne ale jak chodziłeś w do tej pory w sportowych to stopa musi się przyzwyczaić do twardego
Całe życie nienawidziłem tych kajaków, bo nie znam mniej wygodnego obuwia do chodzenia, a muszę jakieś kupić teraz
#modameska #ubierajsiezwykopem