Aktywne Wpisy
BrakWolnegoLoginu +444
W takim kraju zyjemy xD Mlodzi doslownie mowia wprost jakie maja problemy, a boomerzy im mowia, ze wcale takich nie maja I wypisuja przy tym litanie o tym, ze kiedys to bylo tera to nie jest. Sam jestem inzynierem lvl28, zarabiam 4800 do reki w biurze. Umowe o prace na rok dostalem po 9 miesiacach okresu probnego na umowe zlecenie, w niemieckim korpo xD Nie wiem co mam robic innego, zeby zaczac
źródło: chrome_screenshot_29 Oct 2025 12_52_44 CET
Pobierz
tangens_kutangens +159
Słuchajcie wreszcie dane było mi zapoznać się z #kouros. Nie znam się w ogóle na #perfumy więc zrobiłem kilka wycieczek po perfumeriach i zamówiłem odlewki paru kultowych śmierdzieli. xD Moim celem było noszenie jednego zapachu przez jeden dzień i chciałem podzielić się spostrzeżeniami na temat tego mocarza. xD
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
źródło: yves-saint-laurent-kouros-woda-toaletowa-100ml
Pobierz

Odpowiadając na Twój wysryw - żadne mechanizmy i inne bzdety nie przywrócą życia tej kobiety oraz nie naprawią psychiki tego mordercy. To raz, a dwa, zawsze będą wyjątki od reguły i zawsze znajdzie zwyrodnialec, na którego nie zadziałają żadne „cywilizowane” bezpieczniki prawne i społeczne. Na takich
Czy gdyby PiS wygrał wybory, sytuacja wyglądałaby podobnie? Nie wiem –
A nie utrzymywanie go za nasze pieniądze
Po prostu prawica to są zwierzęta...nie, to są prymitywne bestie, które nie mają żadnej moralność.
Berkowicz pisał właśnie o takich przypadkach, które są absolutnie poza wszelkimi normami i które zawsze gdzieś się znajdą nawet jeśli byś wprowadził te swoje śmieszne recepty - a Ty się zesrałeś tylko dlatego, że napisał to Berkowicz.