Wpis z mikrobloga

#leasing #bnpparibas #bnp

czy BNP Leasing padło? Dostałem jakiegoś smsa o wystawionej fakturze, portal klienta się nie ładuje, infolinia zajęta (xD), ogólnie to nic nie działa. @OptiFinance wołam, bo wiem że z nimi współpracujesz :)
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@PiotrokeJ: Ja właśnie dostałem SMS że wystawili fakturę na kwotę 3855,44zł (mój miesięczny koszt leasingu to połowa tego). W panelu na stronie nie znalazłem takiej faktury. Zakładam póki co że to zwykły błąd.
  • Odpowiedz
@PiotrokeJ: Tak, jest problem z wysyłką SMS. Zgłoszone do centrali. Na szczęście FV zostały wystawione prawidłowo i obowiązuje to co jest w portalu klienta. Prawdopodobnie wyślą sprostowanie.
  • Odpowiedz
@PiotrokeJ: A może ktoś wie skąd wziąć login do portalu klienta w BNP? Nigdy się tam nie logowałem, a nic nie widzę w papierach od leasingu.
  • Odpowiedz
@PBuzz: cytując manual:

Na początek sprawdź swoją skrzynkę e-mail, czy nie otrzymałeś od nas zaproszenia do Portalu
Klienta. Zaproszenia wysyłane są z adresu: portalklienta@Corp.bnpparibas.com

Jeżeli nie otrzymałeś na swój adres e-mail zaproszenia z naszej strony, skontaktuj się
  • Odpowiedz