Wpis z mikrobloga

Aktualnie jeżdzę Audi SQ7 (rocznik 2024 - wartość około 500tys). Chciałbym jednak kupić coś sportowego, póki człowiek jeszcze młody ( ͡° ͜ʖ ͡°)- I zastanawiam się co zrobić, bo mam wolne około 400tys. Czy zostawić to SQ7 i kupić coś żeby się pobawić, np. Audi RS3 (które mi się zawsze podobało i nie jest drogie - około 300tys). Czy sprzedać w cholerę to SQ7 i kupić np Porsche 911. Tylko że znowu dwa samochody to oczywiście problem, przeglądy, koła, ubezpieczenia itd. A znowu zamienić komfortowe i przestronne SQ7 na 911? Każda z opcji ma swoje wady i zalety. Co polecacie?

#audi #porsche #samochody #motoryzacja
marian-pxzz - Aktualnie jeżdzę Audi SQ7 (rocznik 2024 - wartość około 500tys). Chciał...

źródło: DSC03856

Pobierz
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 2
@marian-pxzz: 911 jako jedyne auto w domu sie nie sprawdzi. Natomiast jego zaleta jest to, ze malo traci na wartosci po zakupie. Czego nie mozna powiedzeic o RS, ktore uzywane sprzedaje sie ciezko i wartosc leci na ryj. Min przez target uzytkownikow i przekombinowana konstrukcje auta.
  • Odpowiedz
@marian-pxzz: jak sportowe to nie audi w sedanie tylko np 911 tak jak mówisz...sq7 bym sprzedał i kasę przenzaczył na 911, a za reszte kupić jakies a6 na daily.
  • Odpowiedz
  • 0
uzywane sprzedaje sie ciezko


@bst: to jest właśnie kolejny argument "przeciw" RS3 - pojeżdżę dwa lata i wartość spadnie o połowę. To samo w sumie jeśli chodzi o M2/M4.
  • Odpowiedz
pojeżdżę dwa lata i wartość spadnie o połowę


@marian-pxzz: pałuj tak aby nie było szkoda,
będziesz raz na miesiąc odpalał i tylko się lansował no to będzie szkoda,
a jak zaczniesz pałować, czy oblecisz wszystkie europejskie tory wyścigowe, tracd day, inne torowe pałowanki to będziesz wiedział na co ta utrata wartości poszła i że było
  • Odpowiedz
@marian-pxzz: a będziesz jeździł nim na daily w zimie czy deszczu, że potrzebujesz napędu na 4 koła? Czy te kilkadziesiąt koni i nie cała sekunda 0-100 jest warta ponad 200 tys pln? Nie mogę porównać na prowadzenia, ale z tego co wiem lepiej będzie się rwd prowadziło no i lżejsza jest carrera..do zabawy bym wziął carrerę tak z danych na papierze i logicznie myśląc..
  • Odpowiedz
@cwlmod: na pewno ucieknie, ale jak nie do jazdy tylko do zabawy i jakieś trackdaye to chyba lepiej rwd, to już pewnie nie widowmager jak ten gagatek, ale to trzeba by było przetestować samemu i poglądac jakieś rzetelne testy nawet pewnie
fff112 - @cwlmod: na pewno ucieknie, ale jak nie do jazdy tylko do zabawy i jakieś tr...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
@marian-pxzz: oj to trzeba dołożyć według mnie, napęd na wszystkie koła w każdej sytuacji pozwoli przyspieszyć i bezpieczniej jechać. Na tor się też będzie nadawał i będzie szybki.
  • Odpowiedz
@marian-pxzz: A może jeszcze inaczej: zostaw Audi, kup coś naprawdę sportowego a nie usportowionego - mam na myśli samochód do motorsportu, jakieś Clio czy inne E46 za to z klatką, zawieszeniem hamulcami itp - a nastepnie na torze spróbuj złoić jakiegoś RS'a\

Taka o mnie naszła myślokoncepcja
  • Odpowiedz
@marian-pxzz:
Lubię ludzi z fantazją, ale Ciebie to już grubo poniosło.
Od tego braku słońca w piwnicy mózg ci wyparował chyba XD
W ogóle się zastanawiam, jak komuś chce się specjalnie zakładać konto i pisać takie gó*no i jedyne co mi przychodzi na myśl to, że jesteś totalnym, outsiderem (pogoda super, zamiast iść na dwór to siedzisz w piwnicy XD)
  • Odpowiedz
  • 1
@marian-pxzz za 400tys nie masz za duzego wyboru, wszystkie RS, M z racji targetu straca na wartosci, ale moze trzeba to po prostu wrzucic w koszty. Przesiadka z SQ7 na 911 to pomylka, chyba ze kupiles ten autobus wylacznie aby sobie poprawic ego i jezdzisz nim sam, to wtedy ok, mozna zostac przy 911, ale to tez auto ktore potrafi generowac absurdalne koszty uzytkowe. Znacznie wieksze niz SQ7.
Zamiast 911 mozna
  • Odpowiedz