✨️ Obserwuj #mirkoanonim Jak się trzeba ubrać na rozmowę kwalifikacyjna na stanowisko asystenta do działu audytu w big4? Wystarczy koszula i jakieś materiałowe spodnie czy musi być garniak z krawatem? #big4 #kpmg #deloitte #pwc #ey #korposwiat #korpo
✨️ Autor wpisu (OP): @mirko_anonim: kurde ja mam właśnie taki normalny granatowy jak na komunie xd a mógłbyś podesłać linka do jakiegoś garnituru, który uważasz za biznesowy. tbh nie mam dużego doświadczenia w korpo i nie za bardzo wiem jak taki powinien wyglądać
solidny-uczestnik-75: Przypominają mi się czasy jak ja byłem naiwny i też traktowałem firmy z BIG4 z renomą. Kiedyś też wierzyłem w Mikołaja xD
Moim zdaniem robisz źle i to podwójnie. Po pierwsze audyt to obecnie McDonald's dla finansistów lecący na dawnej renomie. Po drugie dołączanie w trakcie sezonu w BIG4 jest głupie, bo nikt nie będzie miał czas wdrożyć w procesy i systemy.
efektywny-kreator-42: A myślisz, że inni stażyści przychodzą w swoich szarych biznesowych garniturach? Większość przychodzi w wełnianej Vistuli ze studniówki xD.
✨️ Autor wpisu (OP): efektywny-kreator-42: moj garniak jest właśnie z Vistuli i ze studniówki xd
solidny-uczestnik-75: nie mam za bardzo alternatywy. mam dość słabe cv, audyt wydaje mi się najlepsza opcją. Chce posiedzieć 2-3 lata a później uciec gdzieś do kontrolingu. I rekrutuje się na wrzesień a nie obecny sezon
@mirko_anonim: a potem odkryjesz, że w biurze (w naszym przypadku nie dotyczy Warszawy, tam są ubrani ładnie) ludzie chodzą w krótkich spodniach, bluzach z anime i sukienkach klubowych xD spokojnie, przed rozmową też się stresowałem ubiorem mimo, że była łonlajn.
Jak się trzeba ubrać na rozmowę kwalifikacyjna na stanowisko asystenta do działu audytu w big4? Wystarczy koszula i jakieś materiałowe spodnie czy musi być garniak z krawatem?
#big4 #kpmg #deloitte #pwc #ey #korposwiat #korpo
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: Jailer