Wpis z mikrobloga

#wislakrakow #cracovia #mirkohooligans #krakow

Jak wygląda teraz sytuacja w Krakowie? Dalej małolaty się ganiają z nożami?
Pamiętam jak 10 lat temu mieszkałem w Krakowie, to strach było po zmroku na tramwaj czekać, czy wracać gdzieś przez centrum wieczorem. Pamiętam sytuację, jak kiedyś czekałem na pętli chyba Bronowice koło 17 i było już ciemno bo to zima. Podchodzi do mnie typ i pyta klasyczne "za kim jestem", ja odpowiedziałem że jestem tylko studentem, nie jestem z Kraków, nie interesuje się piłką xD on odszedł, a ja wsiadłem zesrany do pierwszego lepszego tramwaju który stał na pętli. Po chwili wszedł do tego tramwaju podchodzi do mnie wyciąga nóż, i mówi coś w stylu "szukam tych k---w z Wisły co mi wczoraj brata pocieli" i wyszedł. Do dziś to pamiętam a minęło dobre 10 lat xD. Teraz mam bekę bo pamiętam że przez chwilę chciałem powiedzieć że jestem za Wisłą bo wiedziałem że wtedy na Bronowicach była sama Wisła. Dobrze że się obsralem, bo nie wiem jak by się to skończyło xD
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 0
@SPLASHY: ja mieszkałem 5 lat, i miałem poza tą sytuacją jeszcze dwie że jakieś łepki mnie zaczepiały pod tym kątem, ale tą pamiętam dokładnie przez ten nóż.
  • Odpowiedz
@Fiziu mieszkam w krakowie od 17 lat i nigdy nie miałem takiej sytuacji. A mieszkałem w roznych dzielnicach. Od 5 lat mieszkam na osiedlu które kiedyś miało jedną z gorszych opinii w Krk i nigdy nie widziałem jakichś kibolskich zaczepek poza szpetnymi pseudo graffiti. Ale jak to mówią, jak ktoś ma pecha to może złamać palec podcierając dupe :)
  • Odpowiedz