Wpis z mikrobloga

W CV wpisuję prawdę, nie koloryzuję, nie dodaję fikcyjnych miejsc zatrudnień, umiejętności, których nie posiadam lub nie zawyżam znajomości poziomu języka.

@mirko_anonim: w większości swoich CV koloryzowałem, na każdej rozmowie kwalifikacyjnej kłamałem, i nigdy tego nie żałowałem. przestań być takim uczciwym misiem, znajdź robotę, potem się będziesz martwił jak z tego wybrnąć.
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 0
✨️ Autor wpisu (OP): @charles-terror Nie znam się na księgowości nic a nic.
@advert Niestety, ale nie da rady. Na etapie rozmowy kwalifikacyjnej padają merytoryczne pytania, które szybko weryfikują posiadane umiejętności. Tym bardziej, że później po otrzymaniu pracy zostaje się rzuconym na głęboką wodę i każdy "zgrzyt" w postaci braku kompetencji szybko zostanie wyłapany i skwitowany nieprzedłużeniem umowy.
@Chuopijak Cokolwiek związanego z prawem, podatkami. W większości są to
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 0
✨️ Autor wpisu (OP): @charles-terror Dzięki, rozeznam się w temacie.
@Chuopijak Przemyślę sprawę, dzięki za propozycję, bardzo doceniam.
@mprzemo Tak zaawansowana matematyka to niestety nie dla mnie kierunek rozwoju.
@Yuri_Yslin Jasne, gdyby mnie było stać to bym się przeprowadził, ale jak wspomniałem nie stać mnie było na przeprowadzkę do stolicy :) Uwierz mi, że gdybym miał możliwość to z pewnością nie siedziałbym na zadupiu
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: Z całym szacunkiem, albo to jest bait, albo z------ś z tą Warszawą. 2 lata expa w big4 w podatkach, to okolice 9-10k (6,5-7k na rękę). Znajoma w zeszłym roku przechodziła po 2 latach z due diligence (nie big4) do podatków w big4 i dostała właśnie 10k brutto (nie w Wawie).
Zakładając ok 2,5-3,5k na mieszkanie, na życie zostaje ok. 3-4,5k. Nie wiem jaki styl życia prowadziłeś, ale najwyraźniej zbyt
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: To dość dziwne, bo big4 ma raczej bardzo dobre stawki, oczywiście biorąc pod uwagę konkurencyjne oferty na stanowiskach z relatywnie małym doświadczeniem.