Wpis z mikrobloga

@PiotrFr: Sprzedaż to wynikowa ceny i produktu. Produkt jest odrobinę bardziej świeży ma 3% większy zasięg, więc jest lepszy. Sporo osób oczekiwało na odświezony model, więc teraz zrealizują zakup.
Do tej pory Tesla zawsze potrafiła sprzedać klientom zmiany odchudzające koszty produkcji jako coś innowacyjnego i lepszego, dlatego wydaje mi się że także tutaj jakieś zmiany obniżające koszty produkcji zostały poczynione, więc kiedy popyt na Y w tej cenie zacznie maleć
  • Odpowiedz
@zibizz1:

Sprzedaż to wynikowa ceny i produktu. Produkt jest odrobinę bardziej świeży ma 3% większy zasięg, więc jest lepszy. Sporo osób oczekiwało na odświezony model, więc teraz zrealizują zakup.


Tak to wygląda generalnie ale nie w przypadku Tesli. Ograniczona ilość klientów.
Tak samo miało być z modelem 3. Wszyscy się niby wstrzymywali, bo highland, a sprzedaż była mniejsza
  • Odpowiedz
@PiotrFr: tutaj dla wielu ludzi brak dźwigni do kierunkowskazów to był sygnał żeby tego auta nie brać. Stąd pewnie ich próba w Y z przywróceniem tego, i słuszna.
  • Odpowiedz
tutaj dla wielu ludzi brak dźwigni do kierunkowskazów to był sygnał żeby tego auta nie brać. Stąd pewnie ich próba w Y z przywróceniem tego, i słuszna.


@Pr2speQ: w Y nigdy nie bylo to zmienione. Model Y, zawsze mial manetke do kierunkowskazow. Zostala ona zastapiona przyciskami tylko w modelu 3, Cybertruck i S.

Mam zarowno tesle Y 2024 (ktory dalej ma ten drazek) oraz Model 3 2024 (ktory ma juz
  • Odpowiedz
  • 0
Ogolnie chyba najwiecej osob ktore narzeka na te przyciski nigdy z nich nie korzystala.


@baidu: korzystałem na jeździe próbnej 3 oraz X, ten zresztą miał Yoke'a. Yoke super, w niczym mi nie przeszkadzał i kocham, ale przyciski w obu to dramat. Na rondzie zamiast patrzeć na drogę patrzyłem na kierownicę xD

Po paru dniach bym się pewnie przyzwyczaił albo pewnie sobie coś tam nakleił, ale to nie o to chodzi
  • Odpowiedz
@assninja: co innego jest jazda probna gdy masz do dyspozycji samochod na kilkadziesiat minut a co innego korzystanie z niego codziennie.

To normalne ze po wielu latach jezdzenia z kierunkami w manetkach sie do tego przyzwyczailes i trudno bylo ci od razu przejsc na inny system. Jednak ja jezdze nim codziennie, i mowie ze swojej perspektywy, po drugim dniu sie do tego przyzwyczailem i obecnie jest to dla mnie wygodniejsze.
  • Odpowiedz
  • 0
@baidu: Ogólnie to ja mam tesle od 2019, już drugą, nie musisz mi sprzedawać ;) ale moim zdaniem te kierunkowskazy to jedyny naprawdę zły pomysł. Zmiana biegów itd to nie problem ale jak patrzę na kółko zamiast drogę to jest coś nie tak
  • Odpowiedz