Aktywne Wpisy
Cipek102 +82
Pracuje sobie w restauracji jako kierowca i tak tylko z nudów chciałem się podzielić jaki jest obraz polskich rowerzystów ( ͡° ͜ʖ ͡° )
#rower #patologiazmiasta #patologiazewsi
#rower #patologiazmiasta #patologiazewsi
źródło: IMG_7043
Pobierz
zajsty +223
W 26 kolejce Harry Kane bez gola.
Tutaj komentarz do wołania, jeśli chcesz/nie chcesz być wołany do kolejnych aktualizacji.
#bundesliga #mecz #pilkanozna #torjagerkanone2026
Tutaj komentarz do wołania, jeśli chcesz/nie chcesz być wołany do kolejnych aktualizacji.
#bundesliga #mecz #pilkanozna #torjagerkanone2026
źródło: KvL26
Pobierz

Pracuję jako korpoprogramista, z przymusu hybrydowo i byłem ostatnio na spotkaniu integracyjnym z pracy z różnymi ludźmi z różnych zespołów. Na szczęście tylko kilkoro ludzi, (i tak za dużo) prześcigała się w tłumaczeniu, że praca hybrydowa i z biura jest super, bo można się zintegrować, porozmawiać, pospędzać czas wspólnie, na obiad razem wyjść i odpocząć trochę od domu. Reszta siedziała w ciszy jak zbite psy, bo widać, że się nie zgadzają, i tylko ja reprezentowałem odmienną opinię. Po kilku piwach tacy ludzie się otwierają i opowiadają jak to im się nudzi w domu, żona narzeka, dziecko męczy i praca to jest dla nich odpoczynek i okazuje się że w swoją spiralę beznadziei chcą wciągnąć postronne ofiary.
Mój przekaz do zwolenników pracy hybrydowej i z biura: