Wpis z mikrobloga

@HardWax: jak mi tak mruga jakiś baran jak wyprzedzam, to przerywam wyprzedzanie, zwalniam do prędkości tira i chowam się spowrotem za niego, wtedy pozwalam się wyprzedzić i subtelnym gestem pokazuje "proszę, zwolniłem Panu miejsce" xD
  • Odpowiedz
  • 69
jak mi tak mruga jakiś baran jak wyprzedzam, to przerywam wyprzedzanie, zwalniam do prędkości tira i chowam się spowrotem za niego

@masur1: ja już dawno zrezygnowałem z chowania się między tirami (które i tak prawie nigdy nie trzymają porządnego odstępu, żeby taki manewr bezpiecznie wykonać).

Moja wyobraźnia za bardzo podpowiada mi scenariusz prasy hydraulicznej w przypadku awaryjnego hamowania, a ja bardzo cenię swoje życie ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
@KanJaweuDieZweite Nie mam samochodu więc też nie jestem aktywnym kierowcą, więc pytam na przyszłość ( ͡º ͜ʖ͡º) Czy jechanie za tirem (z utrzymaniem bezpiecznej odległości), a więc z prędkością dużo poniżej 130-140, jest głupim pomysłem, jeśli nigdzie mi się nie spieszy?
  • Odpowiedz
hanie za tirem (z utrzymaniem bezpiecznej odległości), a więc z prędkością dużo poniżej 130-140, jest głupim pomysłem, jeśli nigdzie mi się nie spieszy?

@ivbefre: Jeżeli przede mną jest tir i za mną też to nie czułbym się bezpiecznie
SzubiDubiDu - >hanie za tirem (z utrzymaniem bezpiecznej odległości), a więc z prędko...

źródło: images

Pobierz
  • Odpowiedz
@HardWax @Fredericusrex a mi właśnie na a4 kilka lat temu tak zrobiła policja w cywilnym Mondeo.

Wyprzedzałem peleton tirów i jechałem 110-120. Podjechał pod sam zderzak i ewidentnie czekał aż przyspiesze. Był tempomat i lekka olewka więc poczekali.
Jak mnie mijał to widziałem, że na środku pod przednią szybą miał tą dużą skrzynkę do nagrywania, typowa dla policji w tamtym czasie. Ciekawe czy gdzieś się spieszyli czy rzeczywiście naganiali żebym
  • Odpowiedz
  • 30
@masur1