Aktywne Wpisy

Zopyross +105
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...

dudi-dudi +23
W końcu październik skończony, będzie 10k na rączkę.
A Wy co biedaczki Polaczki, dalej za 4k? XD
Szkoda że dzisiaj święto to nic nie zarobię.
#pracbaza #polakibiedakicebulaki #chwalesie
A Wy co biedaczki Polaczki, dalej za 4k? XD
Szkoda że dzisiaj święto to nic nie zarobię.
#pracbaza #polakibiedakicebulaki #chwalesie
źródło: temp_file8736145237668178245
Pobierz![Sound Blaster 64 Gold, czyli lepsze wrogiem dobrego [Adam Śmiałek]](https://wykop.pl/cdn/c3397993/62c33b83a0adc040a056c8fc0ff4298ac0afb0ac46af4c52fe7c9d8e6e722ca2,q80.jpg)

Witam użytkowników. Mam pewien problem, otóż po 4 latach użytkowania musze wymienić swój Redmi 9 (wciąż działający) na coś mocniejszego jako iż stara wersja ma tylko 4gb ramu. Jestem laikiem w sprawach technologicznych i praktycznie po pierwszej stronie przeglądania ofert już jestem przytłoczony ilością opcji.
Celowałem w podobny przedział cenowy oraz popularność i na allegro ukazał mi sie redmi note 13 4g w cenie do 800 zł. Posiada wszystko czego szukałem, czyli 8gb ramu, 5k baterii, ok rozdzielczość. Natomiast po obejrzeniu kilku recenzji na yt oraz pogoglowaniu pojawił się mankament w postaci nienajlepszego procesora. W rankingu antutu wyszła nic nie mówiąca mi liczba 338.000 pkt. Uwierzyłem więc yutuberom na słowo i założyłem ze jest to mało, poszukałem dalej i wyskoczył mi nieco droższy (1100zł) Poco X6 z 12gb ramu, oraz 5100 mpah baterii. Sprawdziłem wydajność i benchmark antutu wskazuje prawie 2razy wiekszy numer 603.400 pkt. Włączyłem wiec recenzje na youtubie, przeszukałem opinie na googlach i tu znowu wyskoczyło mi że jest problem z wydajnościa baterii pomimo większej jej pojemności co zapewne wynika z lepszego procesora ?? W tym momencie sie poddałem.