Wpis z mikrobloga

Ma ktoś internet w UPC/PLAY i jest graczem? Mówię o HFC czyli internecie po kablu koncentrycznym. Bo zauważyłem, że jakoś od 1,5 miesiąca gry się przycinają, postać teleportuje. Winowajcą okazały się opóźnione pakiety, które potrafią oscylować na poziomie 40% w takim CS2. Oczywiście zgłosiłem to do nich i dostałem odpowiedź, że z ich strony jest wszystko ok. Później był u mnie technik i stwierdził, że nie tylko ja zgłosiłem problem z opóźnionymi pakietami i PLAY o nim wie. Sami sobie zaprzeczają bo z jednej strony odpowiadają, że u nich wszystko dobrze a z drugiej technik mówi, że jednak nie wszystko jest tak jak być powinno. Uciekam z PLAY bo mam tego dość ale byłem ciekawy czy u was problem też występuje.

Ps: Kolega z miasta obok ma ten sam problem co ja i też jest w UPC/PLAY.

#play #upc #hfc #cs2
  • 45
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@Vanderwill: Ja na tamtej stronie cały czas miałem od 6 do 20% opóźnionych pakietów. Od wczoraj mam internet w innej firmie i w każdej grze i na każdej stronie mam 0% pakietów opóźnionych jak i straconych. Jak masz możliwość to polecam ci uciekać od PLAY jak najdalej,
  • Odpowiedz
@play_polska: Fajnie, że podany jest mail na który pisałem dwa razy i nie mam żadnej odpowiedzi. Kontaktowałem się z wami na czacie już z 2-3 tygodnie temu, że mam problem z utratą pakietów i uploadem. Na downloadzie tego aż tak nie widzę bo jednak mam na nim 750mb/s. Upload mam 40mb/s a czasem mam problem by utrzymać go na poziomie 10mb/s i gdy robie sobie test uploadu w obsie odpalając
  • Odpowiedz
  • 0
@play_polska: Było zgłaszane i był u mnie technik. Stwierdził, że wszystko po mojej stronie jest ok i wina leży u was. Prawdopodobnie w waszej infrastrukturze. Na szczęście mam już Netię ale współczuję tym, którzy nie mają wyjścia i muszą się z wami użalać. Problem występuje już od dwóch miesięcy co też potwierdził technik a wy nawet nie kiwneliscie palcem. Polecam zadbać o klientów a nie nagrywać wątpliwej jakości reklamy.
  • Odpowiedz
  • 0
@ZakazNarkotykow: Nie mam już internetu w PLAY ale jak jeszcze miałem to dwa razy zgłaszałem ten problem. Było u mnie dwóch techników i za każdym razem ta sama śpiewka. Problem jest znany ale wynika z infrastruktury PLAY i nic na to nie możemy poradzić.
  • Odpowiedz
@Seba-to-ja: Powracam z tematem, Valve poprawiło tematy po swojej stronie, jednak u mnie dalej problemy występują. Mowa o utracie pakietów. Kraków here, dosłownie każdy, kto gra w CS i ma PLAY w Krakowie, mojej okolicy ma to samo. Zrobiłem testy i przesłalem do PLAY I czekam.
  • Odpowiedz
@piotrs303 Utrata pakietów zwłaszcza przy wysyłaniu. Wysłali mi wytyczne co mam posprawdzać. Ale generalnie ta awaria tyczy się większości jak nie całego Krakowa. Czekaj do końca lutego. Zobaczymy czy naprawią. Taki termin dostałem.
  • Odpowiedz
Przed chwilą rozmawiałem z ziomkiem z playa, powiedział że mnie poprzepina i powinno być już stabilnie,, chyba znają temat.. podobno max do 24h powinno sie naprawić ale jakoś w to nie wierzę.
  • Odpowiedz
Dzwoniłem do nich przed chwilą i nic z tym nie zrobią! Udało mi sie namówić domowników do zmiany i uciekam do netti... wyjdzie mi 30zł taniej i przez pół roku za darmo! Internet 1gb a dotychczas miałem 300mb.
  • Odpowiedz