Wpis z mikrobloga

Tak właściwie to czemu pomimo postępów w ergonomii i "psychologii kokpitu" nadal regulacja składu mieszanki nie jest osłonięta jakimiś blokadami (wymagającymi przytrzymania przy przechodzeniu) aby zejść i zubożyć mieszankę do odcięcia silnika?

Czemu nadal "w ferworze walki" dałoby się nawet pomylić dźwignię ogrzewania z mieszanką? (skoro mechanicy serwisujący potrafią na całym świecie przeprowadzać poważniejsze wymiany we wszystkich maszynach po katastrofach)

#piekloperfekcjonistow #rozkminy #lotnictwo #samoloty #ergonomia
wygolony_libek-97 - Tak właściwie to czemu pomimo postępów w ergonomii i "psychologii...

źródło: SE3L-CHTM-1024x1024-1

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@wygolony_libek-97 Policz sobie dźwignie w Fw190.
Komandogerät sterował mocą, skokiem, składem mieszanki, kompresorem i zapłonem. A potem jak w warhammmerze40k technologia be, i trzeba z servitora korzystać.
  • Odpowiedz
@Mekki hmmm...okres II WŚ tak mało co mi pasuje, raczej interesuję się tym późniejszym, gdy już nastąpiło to "potem". K.gerät to "urządzenie zadaniowe"? Może chodziło o różne warunki/nastawy oddzielne i nie ryzykowanie w technologii dla lotnictwa cywilnego?
  • Odpowiedz
@Nealy nie wiem czy nie jest, ale Diamond Aircraft to dość nowa marka (jak Tecnam) i są tam oryginalne projekty kokpitu, rozwiązania w obsłudze. Tu nawet widać inne podejście do "dizajnu" dźwigni niż w wiekowych jankeskich maszynach
  • Odpowiedz