Aktywne Wpisy

mirko_anonim +36
✨️ Jak radzić sobie z finansowymi dylematami w związku? Ⓘ
Tldr: moja narzeczona nie jest zadowolona z faktu, że pomagam finansowo moim rodzicom. Nie wiem co robić.
z narzeczoną planujemy ślub w następnym roku. Rzecz w tym, że coraz częściej widzę mniejsze i naprawdę zastanawiam się czy ten ślub to dobry pomysł, a po wczorajszej kłótni w ogóle zastanawiam się czy nie zerwać oświadczyn.
Jestem programistą i zarabiam bardzo dobrze. Narzeczona dowiedziała się, że
Tldr: moja narzeczona nie jest zadowolona z faktu, że pomagam finansowo moim rodzicom. Nie wiem co robić.
z narzeczoną planujemy ślub w następnym roku. Rzecz w tym, że coraz częściej widzę mniejsze i naprawdę zastanawiam się czy ten ślub to dobry pomysł, a po wczorajszej kłótni w ogóle zastanawiam się czy nie zerwać oświadczyn.
Jestem programistą i zarabiam bardzo dobrze. Narzeczona dowiedziała się, że

wscieklykabanos +853
#krakow 50 zł za kiełbę w bułce + "oj, paragon mi się nie wydrukował".
źródło: G2gaV1kWYAAkCl5
Pobierz

Apka składa się z dwóch kontenerów #php i #apache. Do tego potrzebna jest baza danych #mysql i jakiś volumen/dysk, w którym będę przetrzymywać treści z symfony wstawiane przez użytkowników (np. obrazki). Chciałbym też wykorzystać jakiś #cdn, żeby ruch stron, na których za dużo się nie dzieje szedł z jakiegoś odpowiednika CloudFront z AWS.
Wszystko chciałbym deployować za pomocą #github i GitHub Actios.
Co do deploy to moje założenie jest takie, że będę wrzucać nową wersję obrazu symfony z nowym kodem i do tego też pewnie będzie potrzebne terraform, żeby powiedzieć Azure, że ma teraz korzystać z nowych obrazów.
1. Wypychasz nowy kod do repo
2. GH actions buduje obrazy i wypycha do container registry (nie pamiętam jak to się dokładnie w ażure nazywa)
3. Konfigurujesz fluxa/argo, żeby obserwował registry
4. Po wykryciu nowego obrazu leci deploy nowej wersji apki na AKS