Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Rady normików: "po prostu zrób sobie jakoś fach " , "teraz to każdego do pracy biorą, nawet jak rąk nie ma".

W ciągu tego tygodnia wykonałem ok. 50 telefonów do pracy jako pomocnik hydraulika/elektryka/ do wykończeń. Za każdym razem pytanie o doświadczenie. Mówię, że skoro szukam pracy na pomocnika to nie mam i jestem do przyuczenia. Pracy nie znalazłem. Obszar z najniższym bezrobocie w Polsce - #poznan (2% bezrobocia).

Nie wiem jak mam zdobyć jakieś doświadczenie, skoro do pracy już trzeba mieć doświadczenie xD. Kursów czy szkoleń żadnych nie ma. Chyba tylko pozostaje #emigracja do fabryki smrodu na zachodzie. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

#polska #praca #me #pracbaza #feels #przegryw #zalesie #przegrywpo30stce


· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Jailer
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: Otwórz własną JDG i ucz się na klientach. Nie dość że zarobisz to zapłacą ci za naukę. Teraz wszystko jest na YT. Może pierwsze roboty to będzie fuszerka, ale kto teraz robi dobrze. Jako tako to maks. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: A jak masz status bezrobotnego to jeszcze możesz dostać dofinansowanie z UE i kupisz jakaś tam wkrętarkę czy inną wiertarkę, maszynkę do cięcia płytek i komputer gamingowy, bo na czymś trzeba prowadzić księgowość.
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: nie wiem jak ty to szukasz skoro szukają firmy ludzi do pracy. Sam pracuje w czymś podobnym i miesiąc temu jednego przyjęli teraz drugiego, nikt nic nie umiał na początku.
Pytanie o doświadczenie jest zawsze.
  • Odpowiedz
@MartonPL: ale jakie namiary? ja mam robotę, nie szukam jej, a jak chciałbym zmienić to jadę osobiście, dzwonię, spotykam się z właścicielem czy kierownikiem.
W jakich branżach szukałeś?
  • Odpowiedz