Wpis z mikrobloga

Jak myślicie, kryzys w IT skończy się jakoś niedługo czy będzie to trwało latami? Szukam pracy i jest susza jak na pustyni. Co ciekawe, 2 lata temu jak szukałem pracy nie mając żadnego doświadczenia ani wiedzy (jestem w trakcie studiów dopiero) to szukanie pracy (pierwszej w życiu) zajęło mi... 3 miesiące.

#pracait #it #pracbaza
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@_lorem_ipsum_: Nie ma żadnego kryzysu, kryzys wymyśliliście wy - wykopki!

Jest powrót do normy i wujek groman radzi się do tego przyzwyczaić. A jeśli nie potrafisz znaleźć pracy na obecnym rynku, no cóż. Wbrew temu, co mówią na bootcampach, nie każdy musi pracować w ajti.
  • Odpowiedz
@groman43: nie byłem na żadnym bootacampie. Pracuję jako sieciowiec/admin (tak w skrócie). Jak mam znaleźć pracę jak w promieniu kilkudziesięciu kilometrów nie ma firmy która szuka kogoś takiego? Najwięcej jest: helpdesków i programistów.
@Lonate z tym cyber to średnio się zgodzę. W mojej okolicy jest aż jedno ogłoszenie z tym związane które wisi już chyba z pół roku. Co do clouda to się zgadzam. Jest kilka ogłoszeń z admin
  • Odpowiedz
Jak myślicie, kryzys w IT skończy się jakoś niedługo czy będzie to trwało latami? Szukam pracy i jest susza jak na pustyni.

@_lorem_ipsum_: ostatnio dostaję oferty całkiem dobrze płatne na Linkedin. Jest ich zdecydowanie mniej ale kwotowo nie są gorsze niż te co były 6-12+ mc temu a nawet lepsze.
  • Odpowiedz
Jest powrót do normy i wujek groman radzi się do tego przyzwyczaić. A jeśli nie potrafisz znaleźć pracy na obecnym rynku, no cóż. Wbrew temu, co mówią na bootcampach, nie każdy musi pracować w ajti.

@groman43: czym jest według ciebie ta norma? Ja osobiście nie przypominam sobie nigdy okresu, w którym jednego kwartału likwidowało się ca 14% stanowisk czy w którym na jedno stanowisko w branży aplikowało kilkaset osób.
  • Odpowiedz