Aktywne Wpisy
Mega_Smieszek +464
rafal-pabianczyk +76
YRKE - sprzedawca mebli. Witam wszystkich chyba pierwszy raz w życiu oceniam dostawcę internetowego. Można to zrobić w niewielu miejscach bo firma zablokowała możliwość pisania opinii na Google, na pewno obawiając się negatywnych opinii. Kupiłem stoły kuchenne przez piękną stronę internetową firmy Yrke. Strona jest dopieszczona pod względem graficznym. Opisy informują o najlepszej jakości, szybkiej dostawie możliwości reklamacji zwrotów itd. Ogólnie jedna z najładniejszych stron jakie oglądałem w tematyce wyposażenia wnętrz z
Czy to normalne, że programiści siedzą na Service Desku (aka Helpdesku)?
Trafiłem do firmy, gdzie jednym z obowiązków programistów jest ogarnianie SD. Polega on na tym, że inne działy zgłaszają tam problemy jeżeli coś nie działa. I taki programista musi weryfikować dlaczego co się stało, np. dlaczego zamówienie stoi dalej na statusie x itd. W mojej poprzedniej firmie też był taki SD, ale było na to osobne stanowisko, a programiści dostawali tylko gotowe zadanie na poprawę buga jeżeli problem był spowodowany błędem pogramistycznym. Ta osoba na stanowisku Service Desk była wdrożona w domenę, portafiła rozwiązać większość problemów i czasami tylko podpytywała programistów jak coś tam nie potrafiła sprawdzić.
Ta osoba również zajmowała się monitoringiem i reagowaniem na anomalie.
NIe ukrywam, że irytuje mnie taki stan rzeczy. Ja jestem programistą i chcę programować, a nie poświęcać czas na weryfikowanie dlaczego Grażynie z innego działu coś tam się nie zgadza. Czuję jak mi życie ucieka kiedy siedzę na SD. A jakie jest Wasze doświadczenie w tej kwestii? Programiści na SD to często spotykana praktyka?
#programista15k #it
─────────────────────
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: RamtamtamSi
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim
@mirko_anonim: Jako programista odpowiadasz za produkt, a nie jestes kodujaca malpa. A przynajmniej nie powinienes byc ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Generalnie tak, w normalnych firmach to jest standard - jak Customer Support sobie nie radzi z rozwiazaniem problemu klienta, to eskaluje do inzynierow.
Mam 20 lat expa, jestem senior PE, a minimum raz w miesiącu pomagam 1 z 20k klientów, którzy korzystają z mojego produktu, bo jest corner case, którego takie dzieciaki z w-------m ego nie potrafią rozwiazać.
──────────────────