Aktywne Wpisy
fanatykwedkarstwa2 +269
jebluschytrus +142
Jak widzę ten wylew szamba na kobiety to mogę z całą pewnością powiedzieć, że żyd ładnie wam zakręcił korbą. Wojna płci to pierwszy trybik chazarskiej machiny i widać, że na całym świecie kręci się idealnie. Jak możemy budować społeczeństwo skoro strony zdolne do jego tworzenia szczerze się nienawidzą. Cała reszta którą obserwujemy to jest tylko pokłosie tej wojenki.
Żymianie 1:0 Świat
#zydkrecikorba #bekazniebieskichpaskow #bekazrozowychpaskow
Żymianie 1:0 Świat
#zydkrecikorba #bekazniebieskichpaskow #bekazrozowychpaskow





Czy to normalne, że programiści siedzą na Service Desku (aka Helpdesku)?
Trafiłem do firmy, gdzie jednym z obowiązków programistów jest ogarnianie SD. Polega on na tym, że inne działy zgłaszają tam problemy jeżeli coś nie działa. I taki programista musi weryfikować dlaczego co się stało, np. dlaczego zamówienie stoi dalej na statusie x itd. W mojej poprzedniej firmie też był taki SD, ale było na to osobne stanowisko, a programiści dostawali tylko gotowe zadanie na poprawę buga jeżeli problem był spowodowany błędem pogramistycznym. Ta osoba na stanowisku Service Desk była wdrożona w domenę, portafiła rozwiązać większość problemów i czasami tylko podpytywała programistów jak coś tam nie potrafiła sprawdzić.
Ta osoba również zajmowała się monitoringiem i reagowaniem na anomalie.
NIe ukrywam, że irytuje mnie taki stan rzeczy. Ja jestem programistą i chcę programować, a nie poświęcać czas na weryfikowanie dlaczego Grażynie z innego działu coś tam się nie zgadza. Czuję jak mi życie ucieka kiedy siedzę na SD. A jakie jest Wasze doświadczenie w tej kwestii? Programiści na SD to często spotykana praktyka?
#programista15k #it
─────────────────────
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: RamtamtamSi
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim
@mirko_anonim: Jako programista odpowiadasz za produkt, a nie jestes kodujaca malpa. A przynajmniej nie powinienes byc ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Generalnie tak, w normalnych firmach to jest standard - jak Customer Support sobie nie radzi z rozwiazaniem problemu klienta, to eskaluje do inzynierow.