Wpis z mikrobloga

@mirko_anonim jak najbardziej. Pracuję w branży farmaceutycznej, która jest zdominowana przez kobiety. Kobietami są moje przełożone. Facet nie ma tam łatwo. Stosuję zasadę trzymania dystansu, oczywiście pozostając kulturalny i przyjazny.
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: zależy jaka branża i stanowisko zapewne - jak typowe IT i klepanie tasków to nie widzę problemu pomóc komukolwiek i samemu prosić o pomoc kogokolwiek

nie jest to istotne jak ktoś wygląda, jaką ma płeć tylko czy umie czy nie umie zrobić zadanie i mi pomóc

pewnie w innych bardziej "miękkich" tematach jest inaczej - ale w takich inżynieryjnych kwestiach chodzi o zrobienie zadania i ciężko nawet żeby ktoś
  • Odpowiedz
Jak kobieta w robocie nie jest stricte tzw "TWOJA" (żona/narzeczona/poważny związek) to dystans na maxa i olać wszelkie przejawy sztucznej uprzejmości.

@NieWiemWiecSieWypowiem: ale coś mi się zdaje, że Ty z taką mentalnością to tak samo będziesz traktował KOGOKOLIWEK kto będzie chciał jakiejś pomocy

ale oczywiście jak Ty czegoś nie będziesz wiedział to po sekundzie call i pytanie "a ja to zrooobić?"

więc jak gadasz takie teksty to masz jakąś awersje
  • Odpowiedz
jak sobie z tym radzicie?

@mirko_anonim: np. tak że pracuje w dużym zakładzie, gdzie pracują prawie same chłopy bo branża to przemysł ciężki. Oczywiście jest pozatrudnianych kilka kobiet od prac biurowych, ale mają osobne biura z osobnym wejściem i w ciągu 5 lat pracy widziałem je może z 4 razy. Wcześniej pracowałem w firmie z samymi babami i mocno nie polecam. Darcie ryja, płacze, jakieś trzaskania drzwiami, fochy i inne
  • Odpowiedz