Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Mam propozycję w korpo awansu na wyższe stanowisko kierownicze ale warunkiem jest przejście z #b2b na #uop. Obecnie jestem #programista30k i na rękę po podatkach i zusach zostaje mi 26k . Szef (ktorego bardzo lubie i ktory bardzo mnie "ciagnie" w gore) powiedział, że generalnie raczej nie dostanę tyle na UoP netto bo to zupełnie inne koszty dla pracodawcy, musiałbym z 50k dostać brutto, czyli awans by oznaczał jednak zmniejszenie zarobków. Pytanie do #programista15k #programista25k, mieliście podobne sytuacje w Waszych karierach? Jakbyście do tego podeszli? Nie ukrywam, że nie pracuję dla misji a dla kasy, wiem że robię zajebiste rzeczy ale cenię sobię też ten spokój i brak większej odpowiedzialności za innych ludzi. Z drugiej strony oczywiście w dłuższej perspektywie miałbym szanse na kolejne awanse ale to pewnie perspektywa lat i nie wiem kiedy wróciłbym do zarobków które mam obecnie.

#pracait

· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: razzor91
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

Brac awans?

• Zostac na b2b, 68.5% (98)
  • Przejsc na uop 31.5% (45)

Oddanych głosów: 143

• 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: Wolę mieć mniej na UOP niż nie mieć żadnych praw pracowniczych i ochrony, urlopów, L4 i odpowiadać całym swoim majątku. Od pewnego momentu kasa już nie jest tak ważna jak spokojne życie. Sam jestem na B2B, ale wolałbym UoP
  • Odpowiedz
Bez sensu. Pniesz się w góre a kasa w dół, bo nie możesz zarządzać ludźmi będąc na B2B. Robisz loda firmie a oni Ci za to nie płacą. Nie zgadzaj się. Zarządzania i kierowania ludźmi do garnka nie włożysz. Po co Ci dodatkowa odpowiedzialność za innych i za wyniki, za mniejsze pieniądze? TY najpierw, potem firma a nie na odwrót.
  • Odpowiedz