Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Pracowałam w tamtym roku jako grafik - freelancer dodatkowo. Po prostu miałam w ciągu roku jakieś drobne zlecenia głównie od swoich znajomych "po taniości" lub za darmo. Nie były to duże kwoty. Około 200-800 zł na miesiac, bo niektóre projekty rozkładały mi się na dwa miesiące. Na rok to wyszlo jakos 10 tys. Dużo się nauczyłam podczas tej pracy dodatkowej, dlatego chciałabym umieścić to w CV.

To są tak male kwoty, że nawet nie brałam pod uwagę tego, że może powinnam płacić podatek. No a jak zamieszczę w CV, że pracowałam jako freelancer i dla tej I dla tej firmy zrobiłam to i to, to nie chce mieć problemów. :P

Na studiach też podjęłam się stażu bezpłatnie u czlonka rodziny - nie chciałam stracić swojej pracy na etat. Nie mam papierów potwierdzających, że tam pracowałam oprócz projektów (choć firma już nie funkcjonuje).

Mirki, bo ja panikuję i nie znam się. Czy mogę spokojnie spać mając taki dochód rocznie? W internecie jest, że niby od 2022 roku do 30 tys..

Nie chce mieć problemów ze względu pracy "na czarno" ale z drugiej strony to był tak śmieszny dochód... prawie jak za darmo. Pracodawcy chyba nie interesuje kwota :P
A w CV chciałabym to umieścić, bo to dalej była praca i pozyskiwane doświadczenie.

#grafika #grafikakomputerowa #grafik #pracbaza #praca

· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Jailer
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

• 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Nie chce mieć problemów ze względu pracy "na czarno" ale z drugiej strony to był tak śmieszny dochód... prawie jak za darmo.

@mirko_anonim: 75% domiaru podatkowego, tj 75% procent tej kwoty będziesz musiała oddać za nie ujawnienie tych pieniędzy, nie pękaj to śmieszne pieniądze, jak za darmo ;p

A wracając do CV to ludzie tam piszą co chcą i co? Myślisz że jakaś dzida z HR ciebie p------e do skarbowego
  • Odpowiedz