Wpis z mikrobloga

#mikrokoksy
Mam pytanie, które mnie od bardzo dawno zastanawia. Dlaczego ludzie nie ćwiczą w weekendy?

Trenuję od 8 lat, byłem na wielu siłowniach - i na osiedlowych kuźniach w małym mieście i na wielkomiejskich sieciówach. Chodzę w pelnym wachlarzu godzin, szczególnie w dni powszednie, gdzie wykorzystuję raczej wolne godziny jakie się trafią. Za każdym razem, na każdej siłowni w weekendy jest co najmniej 2-3 razy mniej ludzi niż w tygodniu i to nieważne o jakiej godzinie. Po godz. 15:00 w takie poniedziałki to jest nawet 5-6 razy więcej ludzi niż w weekend. Szczególnie w sieciówkach tak jest. Jednocześnie siłki są otwarte dłużej w tygodniu, często o ponad 6 godzin, więc ta liczba ludzi powinna się rozkładać.

Osobiście uwielbiam ćwiczyć w weekendy, bo mam po prostu więcej czasu i kiedy w dni powszednie się spieszę, bo praca itd., to w taką niedzielę mogę 4 godziny siedzieć, popróbować nowe ćwiczenia, jakieś zabawy z ciężarami. No i dodatkowym atutem są te pustki, ktorych nie potrafię zrozumieć. Co ci ludzie robią, że wtedy nie mogą trenować?

#mirkokoksy #silownia #logikaniebieskichpaskow #logikarozowychpaskow
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

siedzieć 4h na siłowni

@mateusz-bogacki: Ja ćwiczyłem sam w domu bo mam siłownie (słabą ale póki co wystarczała na wszystko) a więc nie musiałem na jakąkolwiek maszynę czekać i treningi 1.5h (łącznie 40 serii x 10 powtórzeń) były dla mnie za dużą mortęgą i zmniejszyłem do 1h (28 serii x 10 powtórzeń) a Ty wyskakujesz z 4h xD
  • Odpowiedz
@Elec: teraz w kilku miejscach, głównie w szkole. Ale poza szkołą, to siedząca praca przy kompie. Wcześniej pracowałem typowo przy biurze, to w sumie wtedy bardziej miałem ochotę po pracy rzucać żelastwem, ale i tak wolałem w weekendy. Jeszcze wcześniej, gdy pracowałem jako fizol w kolchozie, to ograniczałem treningi w dni powszednie do minimum.
  • Odpowiedz