Wpis z mikrobloga

Nie zrozumcie mnie źle. Jestem super zadowolony z mojej Fabii Kombi III 22' 1.0 MPI 60 KM. Ale jak powiedział Marszałek: ,,zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska". Tak więc warto mieć dalsze ambicje, marzenia, wyznaczone cele. Przedstawiam swoje prawdopodobne kolejne auto za x(x) lat.
Skoda Octavia 2.0 TDI 115 KM
6-biegowa ( ͟ʖ)

Oczywiście nówka sztuka. Gdy już będę CEO z prawdziwego zdarzenia...

A co do Fabii to, nawet po zakupie nowego mojego pojazdu flagowego, to Ułan i tak pozostanie ze mną ,,dopóki koła odpadną" - jako drugie auto w rodzinie i/lub pracownicze.

#samochody #motoryzacja #fabia #octavia #pokazauto #wygryw #vagboners
Adamfabiarz - Nie zrozumcie mnie źle. Jestem super zadowolony z mojej Fabii Kombi III...

źródło: maxresdefault

Pobierz
  • 62
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@fff112: Tam co się #!$%@? to jakieś cuda elektroniki najnowszej. Czyli to co zawsze w nowych autach najszybciej - nowinki technologiczne, elektroniczne. A ja sobie skonfiguruję aby nie było za dużo elektroniki, żadne tam wirtualne zegary itd.
  • Odpowiedz
A ja sobie skonfiguruję aby nie było za dużo elektroniki, żadne tam wirtualne zegary itd.


@Adamfabiarz: ...spróbuj tą poliftową skonfigurować bez wirtualnych zegarów ( ͡° ͜ʖ ͡°)-
  • Odpowiedz
  • 0
@bidzej: No Superb to już mega prestiż, nawet prezydent Czech nim jeździ. Ale trzeba znać siły na zamiary, a auto to niejedyny życiowy wydatek. Ceny Superba 2.0 TDI (150 KM i 7 biegów, 115 KM i 6 biegów niedostępne w Superbie) zaczynają sie od 145k, podczas gdy Octavię 2.0 TDI można dostać od 115k. To są oczywiście ceny na dzisiaj i za x lat będą trochę inne, ale ta różnica
  • Odpowiedz
Przecież robienie tym długich tras po autostradach to męczarnia


@walokid: akurat na autostradach to on sobie radzi, problemem jest "tylko" włączanie się do ruchu ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
  • 1
@walokid: Jaki pas blokuję, jaka męczarnia? Teraz mam litrowe auto 60 KM, także ze stajni Skody, i jeżdżę, nic nie blokuję i jest komfortowo. W takiej dwulitrowej Octavii to w ogóle byłoby mega dynamicznie i mega komfortowo.

@trololo55 Są wersje 2.0 TDI 150 KM i 200 KM. Ale pomijając, że 150 KM jest droższa w zakupie o 6 tysięcy, a ta 200 KM to w ogóle dostępna w jakieś
  • Odpowiedz
jak można marzyć o aucie 115kM. Przecież robienie tym długich tras po autostradach to męczarnia dla ciebie i tych którym blokujesz pas


@walokid: co mają konie mechaniczne do osiągów? to tylko część, masz jeszcze niuty czy masę auta.
możesz wziąć samochód 100koni w benzynie i w dieslu i różnica w osiągach będzie kolosalna, na tyle że jednym nie da się wyprzedzać a drugim lecisz równo ile chcesz. nawet i 160,
  • Odpowiedz
co mają konie mechaniczne do osiągów?


@r5678: w sumie wszystko. To moc (i przełożenie skrzyni) daje przyspieszenie - nic innego. Tyle, że na autostradzie przyspieszenie ci przeważnie niepotrzebne, a tylko moment w odpowiednio niskim zakresie obrotów i odpowiednio duże przełożenie skrzyni, żeby nie pałować cały czas 3k rpm. I to tu leżu różnica między dizlem a benzyną, szczególnie wolnossącą.

możesz wziąć samochód 100koni w benzynie i w dieslu i różnica
bidzej - >co mają konie mechaniczne do osiągów?

@r5678: w sumie wszystko. To moc (i ...

źródło: e02e5ffb5f980cd8262cf7f0ae00a4a9-press-x-to-doubt-memes-memesuper-la-noire-doubt-meme-419-238_848749

Pobierz
  • Odpowiedz
@Adamfabiarz: ja wiem, że ty skodziarz, ale lepszym wyborem niż Octavia 2.0 TDI 115KM jest 308 SW 1.5 BlueHDi 130KM. Pod każdym względem, poza miejscem z tyłu.
  • Odpowiedz
co mają konie mechaniczne do osiągów?


@r5678: typie serio? xD Mają bardzo dużo. Osiągi są wprost proporcjonalne do tego. A niuty i masa wiadomo też odkrywają jakąś role ale #!$%@?, nie rób z siebie debila
  • Odpowiedz