Aktywne Wpisy

zlimer +302
Nigdy nie miałem potrzeby, żeby wrzucać tutaj zdjęcia mojego kota. Jednak chłop 30 lvl a ryczy jak p------y
Wczoraj zdecydowałem się na uśpienie mojej 17-letniej Lary. Była ze mną, odkąd skończyłem 13 lat, była dzikim kotem z ulicy, nie oswojonym. Była ze mną na każdym moim zakręcie życiowym a trochę ich już było. Mimo, że ich nie rozumiała to jej mruczenia na moich kolanach zawsze dawało mi chociaż trochę ukojenia. Niby to tylko
Wczoraj zdecydowałem się na uśpienie mojej 17-letniej Lary. Była ze mną, odkąd skończyłem 13 lat, była dzikim kotem z ulicy, nie oswojonym. Była ze mną na każdym moim zakręcie życiowym a trochę ich już było. Mimo, że ich nie rozumiała to jej mruczenia na moich kolanach zawsze dawało mi chociaż trochę ukojenia. Niby to tylko
źródło: IMG_20221101_205433
Pobierz
annlupin +77
źródło: podsumowanie-2025
Pobierz

#zdrowie #medycyna #demografia
Na wstępie zaznaczam że nie znam się na tych rzeczach i proszę o wypowiedź tylko osoby zaznajomione w temacie mające jakąś faktyczną wiedzę potwierdzoną doświadczeniem albo chociaż faktyczną teorią!
Ostatnio youtube podsunęło mi filmik jak kobieta jechała do szpitala bo zaczęła rodzić i w samochodzie dziecko z niej po prostu wyleciało, myślę sobie wtf przecież porody w opowieściach i na filmach to niesamowity ból, katorga która trwa godzinami...