Aktywne Wpisy
Urynowyurynator +171
Pamiętajcie, że lekarz dziennie zarabia tyle ile wy miesięcznie.
Milej pracy w fabryce u Janusza w ten piękny poniedziałek.
#kolchoz #lekarz100k
Milej pracy w fabryce u Janusza w ten piękny poniedziałek.
#kolchoz #lekarz100k

SaintWykopek +34

![Gdy schizofrenik słyszy głos Boga - historia TempleOS [arhn.eu]](https://wykop.pl/cdn/c3397993/30ea8e514ba76b66bb768f1e0a6d87bc2aab53193a17f070ca70ae2ada6b3a23,q80.jpg)

Witam mirki czy jest dla mnie szansa czy przydalby sie tu jakis psycholog, zeby poukladac mysli? Boje sie przyszlosci i co to bedzie, zalezy mi bardzo na stabilnosci finansowej i zyciowej.
Pod koniec roku skoncze 21 lat - brak prawa jazdy, brak wiekszych osiagniec w zyciu niczym sie nie wyrozniam, aktualnie moj jedyny przychod to stypendium. Z pozytywnych rzeczy, zeby nie bylo ze nic nie robie jestem studentem FiR na 1 roku, terminy sesji sa tak porozrzucane w kratke ze aktualnie siedze w domu rodzinnym. W styczniu probowalem znalezc jakas prace dorywcza u siebie, teraz tez bede probowal (po egzaminie ktory mam w pon) bo naprawde mam sporo czasu, ale ciezko znalezc cokolwiek sensownego bo to dziura <20k ludzi. Na drugi semestr chcialbym znalezc cos na stale w miescie w ktorym studiuje, fajnie by bylo znalezc cos zwiazanego z kierunkiem ale wiem ze to bardzo watpliwe. Studia traktuje jako furtke, zeby miec jakiekolwiek predyspozycje i pracowac gdzie indziej niz kolchoz/januszex. Jestem po liceum (profil lingwistyczny) wiec lapalbym sie jedynie do jakichs prac fizycznych, zeby nie bylo ze nie mam szacunku do pieniadza cale wakacje pracowalem w sklepie budowlanym i milo wspominam ten czas, ale nie wyobrazam sobie tyrac tam do konca emerytury. Ludzie tam dostawali 3k na reke i musieli za to zyc.
Tak jak juz wspomnialem jestem po liceum i nic z tego nie mam jedynie papierek ktory uprawnia mnie do podjecia studiow.