Wpis z mikrobloga

ta cena ładnie pokazuje jak duże koncerny typu VW, PSA, Fiat ruchają europejskich klientów na kasę


@sztefen_muller: a tymczasem w Chinach VW sprzedaje swoje elektryki poniżej połowy europejskiej ceny. #!$%@?ć ich, niech giną.
@JC97: Wszystkie koncerny od dobrych 3lat notują rekordowe zyski. Ale nie ma co się dziwić, ceny niektórych modeli x2 a mimo to ludzie dalej kupują,
@jurek-gagarin: Może ma, może nie ma. Jeśli Dacia jest w stanie z dnia na dzień obniżyć cenę swojego samochodu o 40% to pokazuje jaką marżę na nim mieli. Pozostali też od ręki obniżają o kilka tys. euro.
Może ma, może nie ma.


@JC97: Ma. Od nich się teraz podpatruje procesy projektowe i produkcyjne. Ale niech będzie. A mass obniżki maja związek z zakonczeniem dopłat rzadowych do elektrykow w .de.
A mass obniżki maja związek z zakonczeniem dopłat rzadowych do elektrykow w .de.


@jurek-gagarin: Nie bardzo rozumiem co to ma w związku z tym co mówię. Jeśli producenci nie mieliby gigantycznego zapasu marży to choćby się zesrali nie zeszliby z cen tak bardzo jak to zrobili. Ceny w Chinach pokazują jakie są koszty wytworzenia tych samochodów, a już nie przesadzajmy, podatki nie dodają kilkakrotnie więcej do ceny końcowej.