Wpis z mikrobloga

#motoryzacja #samochody #samochodyelektryczne #ford #mustang
Pierwszy raz mam okazję przejechać się 100% elektrykiem.
Fajnie się tym jeździ. Przyspieszenie w stosunku do benzyny to jest dzień i noc. Moment obrotowy jest dostępny natychmiast, nie ma tego efektu budowania przyspieszenia. Po prostu jest. Przy każdej prędkości.

Duży minus. Samochód dostałem z ponad 90% baterii i +500km zasięgu. Przejechałem 160km (głównie autostrady i tempomat) prędkości 120-130km/h (Belgia i Francja), temperatura ok 0+2, AC wyłączone, grzanie na 20 stopni. Bateria spadła poniżej 50% zasięg poniżej 250km. Miałem nadzieję że uda się wrócić na tym samym ładowaniu. Już wiem to jest raczej nierealne.

Zastanawiam się jaka prędkość jest optymalna dla takiego samochodu.
AdamES - #motoryzacja #samochody #samochodyelektryczne #ford #mustang 
Pierwszy raz m...

źródło: temp_file1925266235484351119

Pobierz
  • 15
@AdamES: uczciwie napisane, ale i tak znajdzie się poyeb który powie że gówno się znasz, i on z bielska na mazury na jednym ładowaniu pojechał.
no, najwyżej 2 razy ładował, ale miał już zaklepane miejsca, i tylko 2 godziny ładowania, przynajmniej pozwiedzał, nie to co b5 w gnoju które tylko jedzie bez sensu, i jedzie, i jedzie...więc o co nam chodzi.
karnąłbym sie takim e-mustangiem, ale tylko wkoło komina.
via Android
  • 0
@konrado12 to jest dobre pytanie. Nie mam dokumentów do auta. Moze jutro uda mi się gdzieś w samochodzie znaleźć to info. Sądząc po zasięgu który miałem na start to 98kwh. Wsiadłem i pojechałem żeby zdążyć do hotelu na kolację ( ͡º ͜ʖ͡º) więc nie miałem czasu bardzo klikać w komputer w aucie.
via Android
  • 0
@jasonfly zasięg nie test dużym problemem, raczej rozczarowanie tym co pokazał komputer a rzeczywistością. W moim przypadku 80% przebiegu to trasy między 150 a 200km więc spokojnie na jednym ładowaniu do ogarnięcia.
via Android
  • 1
@jasonfly to jest wynajęte auto żebym dojechał do klienta. Na razie swojego nie zmieniam. Ważne że kupując mieszkanie kazałem pociągnąć kable na miejsce parkingowe żebym miał ładowarkę w przyszłości.
Przyspieszenie w stosunku do benzyny to jest dzień i noc. Moment obrotowy jest dostępny natychmiast, nie ma tego efektu budowania przyspieszenia. Po prostu jest. Przy każdej prędkości.


@AdamES: akurat Mach-E nie jeździłem, ale przyspieszenie 90-150 wydawało mi się lepsze przy mocnych spalinowych silnikach. A to mnie najbardziej interesuje, żeby łatwo zmieniać pas z prawego na autostradach, albo sprawnie wyprzedzić ciężarówkę na krajówce. Przy ruszaniu od 0 i tak niemal zawsze ktoś
Zastanawiam się jaka prędkość jest optymalna dla takiego samochodu.


@AdamES: jak najwyższa, ale żeby wjechać na szybką ładowarkę z mniej niż 10% baterii. Wtedy ładujesz do 70% i jedziesz na następną. Jak na żadnej ładowarce nie utkniesz to będziesz na miejscu najszybciej.
akurat Mach-E nie jeździłem, ale przyspieszenie 90-150 wydawało mi się lepsze przy mocnych spalinowych silnikach. A to mnie najbardziej interesuje, żeby łatwo zmieniać pas z prawego na autostradach, albo sprawnie wyprzedzić ciężarówkę na krajówce. Przy ruszaniu od 0 i tak niemal zawsze ktoś mnie blokuje.


@ShortyLookMean: Tylko w porównaniu z mocnymi spalinowymi to nawet 0-100 nie ma rewelacji. Fakt odczucie jest inne, bo od razu masz kopa, ale nie przekłada się