Aktywne Wpisy
Wrrronika +26
Randkowanie z jakimikolwiek ludźmi wygląda teraz tak, że każdy pier^oli o sobie 24/h i nawet nie stara się zapoznać drugiej osoby xD
Gdzie ta atencja, którą mi redpillowcy obiecali (╯°□°)╯︵ ┻━┻
W końcu poznałam kogoś interesującego, kto realnie oprócz odpowiadania na moje pytania - zadawał też pytania mi. A wręcz często nawiązywał do tego, co ja mu wcześniej mówiłam! [gasp]
Sylwester w gronie
Gdzie ta atencja, którą mi redpillowcy obiecali (╯°□°)╯︵ ┻━┻
W końcu poznałam kogoś interesującego, kto realnie oprócz odpowiadania na moje pytania - zadawał też pytania mi. A wręcz często nawiązywał do tego, co ja mu wcześniej mówiłam! [gasp]
Sylwester w gronie
Larsberg +31
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Pół roku temu kupiłem telewizor w sklepie #xkom , Philips 75PUS8807 75 cali za 6.5 tysiąca zł. Przywiozła mi go ekipa Zadbano, która musiała sprawdzić w mieszkaniu czy wszystko ok z telewizorem i rozwaliła karton przy odpakowywaniu, który nadawał się już tylko na śmietnik. Po kilku dniach zacząłem mieć problemy z telewizorem. Ten zawieszał się w losowych momentach i zaczynał migać na przemian kolorami, pomagało jedynie wyłączenie go z prądu. X-Kom nie mógł zrobić nic w tej sprawie, bo nie mam na niego kartonu (przypominam, że zniszczyła mi go ekipa, którą xkom do mnie wysłał). Pierwsze 2 miesiące trwała korespondencja z firmą x-kom, która przekierowała mnie do serwisu Philips Polska, ponieważ oni mają opcję naprawy domowej. Tak więc zrobiłem, kolejny miesiąc czekałem na serwis. Jak ci w końcu przyjechali to wymienili matrycę na nową. Po kilku godzinach zauważyłem, że matryca odklejała się od góry i miała szparę na kilka cm. Problem z zawieszaniem telewizora występował nadal pomimo jej wymiany. Serwis był łącznie u mnie 5 razy, raz to porobić zdjęcia, później na wymiany. Zaczynało mnie to już mocno irytować, co zaznaczyłem w rozmowie z serwisem. Kolejna wiadomość od nich brzmiała, że serwis wymieni płytę główną i jeśli kolejny raz problem będzie występował to telewizor zostanie wymieniony na nowy. Serwis wymienił płytę główną, problem wystepuje nadal, a teraz Philips Polska miga się od swoich słów, które mam oczywiście udowodnione w korespondecji z nimi, karząc mi czekać kolejne 30 dni na wizytę serwisu i dalszą naprawę. Po rozmowie z serwisem sami mówili, ze góra nadal nakazuje im podejmować naprawę, pomimo że obiecali wymienić już odbiornik na nowy. Nie mam pojecia co ja mam zrobić, pół roku jestem właścicielem szrota za 6.5 tysiąca złotych. Jestem zbywany bezczelnie przez tak wielką firmę jak Philips Polska, nigdy nie spotkałem się z takim zachowaniem wobec konsumenta. Proszę Was, poradźcie mi, bo ja już nie mam nerwów do tego.
#telewizory #philips #tv #xkom #wykopefekt
@Milioner_z_Choroszczy: korzystam z elektrycznej szczoteczki do zębów Philipsa. Niestety takiej, która lepiej by czyściła póki co nie znalazłem, a ta Philipsa nie jest zbyt trwała. Zazwyczaj się rozwala w przeciągu 12-20 miesięcy, a super tania też nie jest (pomijając dodatkowo
@koronawirus: https://www.reddit.com/r/TVTooHigh/
Zrobiłem reset żeby nie zamulał - okazało się że Google Play Store jest zbyt stary w tej wersji i nie da się logować na konto Google. Nie dało się więc zrobić nic, ani YT ani aplikacje. Cudem tylko preinstalowany Netflix działał.
Musiałem przez tryb deweloperski połączyć się z nim przy użyciu ADB z laptopa i normalnie przez terminal