Aktywne Wpisy
Bunch +1011
Ale akcja! Jakiś chłystek przyniósł sobie kolekcję sprejów i rozpoczął dumne niszczenie elewacji na skateparku. Do malującego wandala podeszło chwilę później dwóch mężczyzn i powiedziało "Odłóż ten sprej, policja" na co młodzieniec krzyknął "akurat!" i psiknął pierwszemu sprejem w oczy. To spowodowało eskalację sytuacji i szarpaninę w której... młodzieniec WYCIAGNĄŁ KASTET. Miał jednak pecha bo dwójka mężczyzn faktycznie okazała się policjantami bez munduru i teraz młody leży skuty. No to cyk!
80kg +392
Mirki pijcie ze mną kawę. Wygrałem ekspres ciśnieniowy na targach IT. #chwalesie #programowanie #programista15k
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Pół roku temu kupiłem telewizor w sklepie #xkom , Philips 75PUS8807 75 cali za 6.5 tysiąca zł. Przywiozła mi go ekipa Zadbano, która musiała sprawdzić w mieszkaniu czy wszystko ok z telewizorem i rozwaliła karton przy odpakowywaniu, który nadawał się już tylko na śmietnik. Po kilku dniach zacząłem mieć problemy z telewizorem. Ten zawieszał się w losowych momentach i zaczynał migać na przemian kolorami, pomagało jedynie wyłączenie go z prądu. X-Kom nie mógł zrobić nic w tej sprawie, bo nie mam na niego kartonu (przypominam, że zniszczyła mi go ekipa, którą xkom do mnie wysłał). Pierwsze 2 miesiące trwała korespondencja z firmą x-kom, która przekierowała mnie do serwisu Philips Polska, ponieważ oni mają opcję naprawy domowej. Tak więc zrobiłem, kolejny miesiąc czekałem na serwis. Jak ci w końcu przyjechali to wymienili matrycę na nową. Po kilku godzinach zauważyłem, że matryca odklejała się od góry i miała szparę na kilka cm. Problem z zawieszaniem telewizora występował nadal pomimo jej wymiany. Serwis był łącznie u mnie 5 razy, raz to porobić zdjęcia, później na wymiany. Zaczynało mnie to już mocno irytować, co zaznaczyłem w rozmowie z serwisem. Kolejna wiadomość od nich brzmiała, że serwis wymieni płytę główną i jeśli kolejny raz problem będzie występował to telewizor zostanie wymieniony na nowy. Serwis wymienił płytę główną, problem wystepuje nadal, a teraz Philips Polska miga się od swoich słów, które mam oczywiście udowodnione w korespondecji z nimi, karząc mi czekać kolejne 30 dni na wizytę serwisu i dalszą naprawę. Po rozmowie z serwisem sami mówili, ze góra nadal nakazuje im podejmować naprawę, pomimo że obiecali wymienić już odbiornik na nowy. Nie mam pojecia co ja mam zrobić, pół roku jestem właścicielem szrota za 6.5 tysiąca złotych. Jestem zbywany bezczelnie przez tak wielką firmę jak Philips Polska, nigdy nie spotkałem się z takim zachowaniem wobec konsumenta. Proszę Was, poradźcie mi, bo ja już nie mam nerwów do tego.
#telewizory #philips #tv #xkom #wykopefekt
Zglaszam reklamację z tytuł rejkomi. Proszę o zwrot pieniędzy. Telewizor był naprawiany już 5 razy. Nie zgadzam się na kolejną naprawę.
Maja chyba 14 dni na odp. Napiszą pewnie coś typu 'przetwarzamy'. Napisz, że mają 14 dni i 'przetwarzanie' wiadomości to nie ustosunkowanie się do niej.
Tutaj nie
Ciekawe, że to kolejny serwis powiązany z Xkom, któremu coś tam podzlecają i znowu jest problem z obsługą reklamacji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nazwa tego tworu jest jakoś dziwnie w podobnej konwencji.
W Polsce nadal jak w lesie
Komentarz usunięty przez autora
Dla mnie telewizory z androidem to badziew. Bo ten telewizor cały działa na tym oprogramowaniu. Nawet HDMI to aplikacja zrobiona pod telewizor. Powinno być tak że telewizor ma swoje oprogramowanie do podstawowych czynności takich jak DVBT, HDMI czy USB a naciskając przycisk na pilocie „SMART” powinien uruchomić się np. Android.
1. Masz pełne prawo zgłosić się do sprzedawcy xKom w celu wymiany lub dalszej naprawy sprzętu. Ich próba odsyłania Cię do autoryzowanego serwisu Philips Polska i pozostawienie tego serwisu jako strony nie jest w tym sporze legane.
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacja/niezgodnosc/
2. Polecam napisać za pomoca profilu zaufanego "Pismo ogólne" do UOKIK i jednocześnie emaila do sklepu o treści "Zawiadamian zgłoszenie mojego rozszczenia do
Ad1
https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-gwarancja-a-rekojmia
Ad2.
https://konsumenci.org/aktualnosci,czy-mozna-zlozyc-reklamacje-jednoczesnie-z-tytulu-gwarancji-i-rekojmi