Wpis z mikrobloga

Mirki, nigdy Was nie prosiłem, ale teraz zajebiście proszę o pomoc. Bujam się od pół roku z zepsutym telewizorem Philipsa, który kupiłem za 6.5 tysiąca zł na xkomie i nie wiem sam co mam już robić. Serwis Philipsa to jest jakiś dramat, są tak bezczelni że to sie chyba nadaje na znalezisko. Już Wam nakreślam temat.

Pół roku temu kupiłem telewizor w sklepie #xkom , Philips 75PUS8807 75 cali za 6.5 tysiąca zł. Przywiozła mi go ekipa Zadbano, która musiała sprawdzić w mieszkaniu czy wszystko ok z telewizorem i rozwaliła karton przy odpakowywaniu, który nadawał się już tylko na śmietnik. Po kilku dniach zacząłem mieć problemy z telewizorem. Ten zawieszał się w losowych momentach i zaczynał migać na przemian kolorami, pomagało jedynie wyłączenie go z prądu. X-Kom nie mógł zrobić nic w tej sprawie, bo nie mam na niego kartonu (przypominam, że zniszczyła mi go ekipa, którą xkom do mnie wysłał). Pierwsze 2 miesiące trwała korespondencja z firmą x-kom, która przekierowała mnie do serwisu Philips Polska, ponieważ oni mają opcję naprawy domowej. Tak więc zrobiłem, kolejny miesiąc czekałem na serwis. Jak ci w końcu przyjechali to wymienili matrycę na nową. Po kilku godzinach zauważyłem, że matryca odklejała się od góry i miała szparę na kilka cm. Problem z zawieszaniem telewizora występował nadal pomimo jej wymiany. Serwis był łącznie u mnie 5 razy, raz to porobić zdjęcia, później na wymiany. Zaczynało mnie to już mocno irytować, co zaznaczyłem w rozmowie z serwisem. Kolejna wiadomość od nich brzmiała, że serwis wymieni płytę główną i jeśli kolejny raz problem będzie występował to telewizor zostanie wymieniony na nowy. Serwis wymienił płytę główną, problem wystepuje nadal, a teraz Philips Polska miga się od swoich słów, które mam oczywiście udowodnione w korespondecji z nimi, karząc mi czekać kolejne 30 dni na wizytę serwisu i dalszą naprawę. Po rozmowie z serwisem sami mówili, ze góra nadal nakazuje im podejmować naprawę, pomimo że obiecali wymienić już odbiornik na nowy. Nie mam pojecia co ja mam zrobić, pół roku jestem właścicielem szrota za 6.5 tysiąca złotych. Jestem zbywany bezczelnie przez tak wielką firmę jak Philips Polska, nigdy nie spotkałem się z takim zachowaniem wobec konsumenta. Proszę Was, poradźcie mi, bo ja już nie mam nerwów do tego.

#telewizory #philips #tv #xkom #wykopefekt
  • 165
  • Odpowiedz
@quki13: to że była już naprawa gwarancyjna nie ma wpływu na rękojmię. A sprzedawca tak sam z siebie raczej niechętnie odda pieniądze za uszkodzony produkt jeśli nie musi.
  • Odpowiedz
  • 0
@koronawirus mysle, ze za 3 razem jak go zabiorą to Ci juz wymienią. Miałem podobny problem, mnostwo wymiany wiadomości, wgrywania oprogramowania od nich, wymiany plyty glownej, matrycy. Finalnie philips polska wymienili mi na nowszy model, ale kilkanascie tygodni bylem bez tv lub z zawieszającym sie
  • Odpowiedz
Pieknie, jak szukalem TV to wsedzie opinie, ze lepszy tv z android TV bo Tizen czy webOS sa ograniczone.

Kupilem Android TV, kupilem Philips 8507, gdzie ucha nie przyloze to wszedzie problemy z TV Philipsa, wiezajacy sie system, odklejajace matryce, padjaca elektronika 3 miesiace po gwarancji :(

Problem jest z transportem tak duzego TV, bo sama wysylka bedzie na palecie, chyba ze masz blisko do x-kom to wtedy mozna odwiezc. Z tego
  • Odpowiedz
@ItsyBitsyPajonk Zadbano dostarcza też TV w Media Expert.

@Qql3l3 Moim rodzicom Samsung za 5 k siadł 2 dni po gwarancji... Mój Philips działa już 3 rok bez zarzutów. Zawsze można wybrać YV z Ambilight Philipsa na Linuxie (Saphi).
  • Odpowiedz
@koronawirus: Odstąpienie od umowy z tytułu niezgodności - dostarczasz sprzęt do sklepu w opakowaniu zapewniającym bezpieczny transport - np inny karton + folia bąbelkowa, na palecie czy kurierem. Ważne żeby dotarł fizycznie nieuszkodzony. Drukujesz, wręczasz pracownikowi żądasz podpisu i zwrotu kasy.

Nie daj się zbywać. Za każdy taki przyjęty zwrot pewnie jakiś pracownik dostaje metalowym pręcikiem po jajeczku, a co najmniej po premii więc nic dziwnego że będą się zapierać
  • Odpowiedz
@koronawirus: W takich sytuacjach idę do sklepu i oddaję sprzęt w ramach rękojmi i żądam wymiany na inny nowy egzemplarz. Jak sklep będzie bawił się z producentem i gwarancją to już jego sprawa. Gdyby sklep nie godził się na rękojmię to zaangażowałbym prawnika.
  • Odpowiedz
  • 1
@TwojHimars Pewnie bym tak zrobił ale raz że rozwalili mi karton a dwa że xkom mam 200 km od siebie. Poruszam się o kuli dlatego ciężko mi samemu to zorganizować i przystałem na naprawę domową philipsa
  • Odpowiedz
Dzwoniłem do xkomu dzisiaj i sami kazali mi tak napisac do Philipsa, bo oni się podejmowali naprawy


@koronawirus: robią cię w jajo i tańczysz jak ci zagrają. rękojmia dotyczy tylko xkomu i elegancko cię zbywają, żebyś się kopał z philipsem xD
  • Odpowiedz
@koronawirus wyplusowałem i wykopałem, trzymam kciuki, wołaj na sam koniec wszystkich na czym stanęło. Od siebie dodam, że mam dwa 65 calowe oledy LG i kocham te tv. Ojciec od kilku lat oled SONY z Androidem i też jest zadowolony (tylko Sony są drogie). Miałem trzy różne telewizory Samsunga i powiedzmy, że byłem z nich umiarkowanie zadowolony, jeden zepsuł się nieużywany przez zimę (ale bardzo budżetowy model), w innym szybko “przedawniły
  • Odpowiedz
@koronawirus: Rozerwany karton to żaden problem. Skonaktowanie się ze sklepem przez telefon, powiadomienie o wymianie w ramach rękojmi i po umówieniu się ze sklepem na przesyłkę kurierem tez wchodzi w grę. Jeśli kupiłeś na odległość to jesteś nawet w lepszej pozycji.
  • Odpowiedz
  • 0
@TwojHimars No właśnie nie, bo kontaktowałem się z xkomem parokrotnie i sami nie wiedzieli jak mam to zrobić i jak go zapakować jeśli nie mam kartonu. Czekałem miesiąc na samą odpowiedź jak to zrobić i jedyne co dostałem to info że nie są w stanie załatwić opakowania zastępczego i muszę umówić się na naprawę gwarancyjną z philipsem
  • Odpowiedz