Wpis z mikrobloga

Mirki, nigdy Was nie prosiłem, ale teraz zajebiście proszę o pomoc. Bujam się od pół roku z zepsutym telewizorem Philipsa, który kupiłem za 6.5 tysiąca zł na xkomie i nie wiem sam co mam już robić. Serwis Philipsa to jest jakiś dramat, są tak bezczelni że to sie chyba nadaje na znalezisko. Już Wam nakreślam temat.

Pół roku temu kupiłem telewizor w sklepie #xkom , Philips 75PUS8807 75 cali za 6.5 tysiąca zł. Przywiozła mi go ekipa Zadbano, która musiała sprawdzić w mieszkaniu czy wszystko ok z telewizorem i rozwaliła karton przy odpakowywaniu, który nadawał się już tylko na śmietnik. Po kilku dniach zacząłem mieć problemy z telewizorem. Ten zawieszał się w losowych momentach i zaczynał migać na przemian kolorami, pomagało jedynie wyłączenie go z prądu. X-Kom nie mógł zrobić nic w tej sprawie, bo nie mam na niego kartonu (przypominam, że zniszczyła mi go ekipa, którą xkom do mnie wysłał). Pierwsze 2 miesiące trwała korespondencja z firmą x-kom, która przekierowała mnie do serwisu Philips Polska, ponieważ oni mają opcję naprawy domowej. Tak więc zrobiłem, kolejny miesiąc czekałem na serwis. Jak ci w końcu przyjechali to wymienili matrycę na nową. Po kilku godzinach zauważyłem, że matryca odklejała się od góry i miała szparę na kilka cm. Problem z zawieszaniem telewizora występował nadal pomimo jej wymiany. Serwis był łącznie u mnie 5 razy, raz to porobić zdjęcia, później na wymiany. Zaczynało mnie to już mocno irytować, co zaznaczyłem w rozmowie z serwisem. Kolejna wiadomość od nich brzmiała, że serwis wymieni płytę główną i jeśli kolejny raz problem będzie występował to telewizor zostanie wymieniony na nowy. Serwis wymienił płytę główną, problem wystepuje nadal, a teraz Philips Polska miga się od swoich słów, które mam oczywiście udowodnione w korespondecji z nimi, karząc mi czekać kolejne 30 dni na wizytę serwisu i dalszą naprawę. Po rozmowie z serwisem sami mówili, ze góra nadal nakazuje im podejmować naprawę, pomimo że obiecali wymienić już odbiornik na nowy. Nie mam pojecia co ja mam zrobić, pół roku jestem właścicielem szrota za 6.5 tysiąca złotych. Jestem zbywany bezczelnie przez tak wielką firmę jak Philips Polska, nigdy nie spotkałem się z takim zachowaniem wobec konsumenta. Proszę Was, poradźcie mi, bo ja już nie mam nerwów do tego.

#telewizory #philips #tv #xkom #wykopefekt
  • 165
  • Odpowiedz
@koronawirus: ludzie, znajdzie swoje prawa. Walisz rękojmię do xkoma z RPK w dw i jedziesz z telewizorem do najbliższego salonu. Nigdy nie korzystaj z gwarancji
  • Odpowiedz
@koronawirus reklamacja z tytułu rękojmi - odstąpienie od umowy, jeśli nie to sprawa do sądu, po tym jak wcześniej wyznaczysz termin na ostateczne polubowne rozwiązanie sprawy. Możesz do rzecznika uderzyć, nie zapłacisz nawet nic za pozew i oni go powinni załatwić.
  • Odpowiedz
@koronawirus Serio? Chłopie masz 8 lat? Kupujesz TV za 6.5k, użalasz się na wykopie, piszesz jakieś maile, sprawy, a nie możesz głupiego tv spakować?

Dobrze że nie musisz opon reklamować, bo byś na dziurawych jeździł zamiast je odesłać.
  • Odpowiedz
  • 2
@30062018 Jak porównujesz opony do 75 calowego wielkiego kloca którego łatwo uszkodzić to ładną masz zware w neuronach. Nawet na infolinii xkomu nie wiedzieli jak mam go spakować żeby im dostarczyć, ale przyjdzie wykopek i musi się wysrać. Nie masz nic ciekawego do powiedzenia to wąchaj kija zamiast mi smarkać pod postem
  • Odpowiedz
@koronawirus Jesteś po prostu oferma i tyle. Owijasz folią bąbelkową, streczem, dajesz ostrożną wysyłkę kurierem i tyle. A jak nie, to wchodzisz na OLX, wpisujesz karton 75 cali, kupujesz za 30 dyszki i tyle. Ewentualnie wsadzasz do fury, jedziesz kilkadziesiąt km i oddajesz. Mój boże żeby się #!$%@? tyle czasu, bo się nie ma kartonu to naprawdę trzeba być #!$%@? życiowa.
  • Odpowiedz
  • 1
@30062018 Ale ty czaisz że post nie tyczy się nawet tego? Xkom odesłał mnie do philipsa na naprawę, Philips wali w #!$%@?. Nie mam tutaj zalu do xkomu tylko do philips Polska, który #!$%@? farmazony i obiecuje jedno a robi drugie. Teraz już nie spakuje i nie odeśle do xkomu bo tv jest po naprawach gwarancyjnych i nie przysługuje już rękojmia bo Philips wziął na siebie naprawę. Druga sprawa to że
  • Odpowiedz
@majk3l: xD każdy producent i każda marka ma swoje wady i zalety. Ja mam oleda od philipsa, tata ma PUS (tak jak OP, tylko 65 cali), nawet moja babcia ma philipsa - nikomu nic się nie dzieje, wszystko działa jak złoto. To, że OP ma problem nie oznacza, że generalnie cała marka to śmietnik...
  • Odpowiedz
@koronawirus: przysługuje, napisali Ci wyżej sprostowanie tych błędnych mądrości. Wez poczytaj o tych przepisach na spokojnie, bo nie ogarniasz i dajesz się robić xkomowi oraz philipsowi.
  • Odpowiedz
  • 0
@Adexi @jakis_login Jak tylko wyzdrowieje to skontaktuje się z rzecznikiem. Nigdy nie miałem takiej sytuacji dlatego jest to dla mnie nowy temat. Nigdy nikt nie próbował mnie traktować tak jak teraz Philips i jestem w szoku że tak to w ogóle wygląda, zawsze jak miałem problem z produktem to firma jeszcze jakaś remopensate dawała a tu taki cyrk

@jakis_login Produkt tak ale podejście do konsumenta jak już coś się
  • Odpowiedz
@koronawirus nie ma czegoś takiego że nie przysługuje rękojmia bo telewizor jest na naprawach gwarancyjnych. Jedna droga dochodzenia roszczeń nie blokuje możliwości korzystania z drugiej... Jak już ktoś tu wspomniał, udaj się do prawnika lub RPK bo widzę że chyba wiesz mniej niż wiedziałeś przed napisaniem na mirko, zrobił się niesamowity młyn i ile ludzi tyle opinii.. no właśnie opinii, bo 3/4 z tego co tu zostało napisane to bzdury nie
  • Odpowiedz
@koronawirus z jednej strony prosisz o pomoc, a z drugiej, jak ją otrzymujesz, to nie przyjmujesz do wiadomości niektórych faktów, a odpowiedzi czytasz wybiórczo. Nie powielaj tych farmazonów o nieprzysługującej Ci rękojmi. Kilka osób, w tym ja, napisało Ci, że to nieprawda, więc nie rozumiem dlaczego uparcie twierdzisz inaczej. Gdybym kupował 75” tv za 6,5k to pewnie bym się kopsnął do sklepu i te 200 km, przy okazji łącząc to z
  • Odpowiedz
  • 1
@zawadaPL Biorę te wszystkie odpowiedzi kolego i staram się je też weryfikowac, dlatego czekam aż Philips się ustosunkuje co dalej i jeśli będzie lipa to zamawiam pudełko albo wynajmuje busa i się przejadę do tego salonu xkom
  • Odpowiedz
a tutaj film gdzie widać usterkę. nie dzieje się tak ciągle tak jak pisalem, potrafi być spokój 2 tygodnie i później kilka razy dziennie tak się zawiesza.


@koronawirus: to wygląda jakby wchodził w jakiś tryb testowy/diagnostyczny.
Wiele urządzeń ma takie coś - m.in. wyświetla kolejno kolory RGB aby diagnosta/jakiś automat mógł sprawdzić czy nie ma żadnych przebarwień ani martwych pikseli.

Wiadomo, że to i tak podlega reklamacji ale może updejt softu by pomógł albo można sprawdzić - poszukać w necie o ile nie ma w instrukcji - jak się uruchamia taki tryb w tym modelu gdy się chce go uruchomić. Może to będzie
  • Odpowiedz