Aktywne Wpisy
t0mI84 +24
#raportzpanstwasrodka
Mam dwa pytanka. 1. Był przez chwilę taki ziomek, nawet nie wiem czy pojawił się na wykopie co miał żonę z Wietnamu chyba i przyjechał na chwilę do Kambo i mówił że mu się nie podoba i że to gadanie o wolnym życiu to tak nie do końca. On miał kanał na yt ale nie pamiętam nazwy. Nawet chyba nie widział się z całą elitą z Kambo tylko ich pośrednio skrytykował
Mam dwa pytanka. 1. Był przez chwilę taki ziomek, nawet nie wiem czy pojawił się na wykopie co miał żonę z Wietnamu chyba i przyjechał na chwilę do Kambo i mówił że mu się nie podoba i że to gadanie o wolnym życiu to tak nie do końca. On miał kanał na yt ale nie pamiętam nazwy. Nawet chyba nie widział się z całą elitą z Kambo tylko ich pośrednio skrytykował
Emigracja - gdzie? Koniecznie bezpieczny i koniecznie z językiem angielskim jako urzędowym. Jestem z zawodu #programista15k zona tak samo.
Myślałem o #nowazelandia lub #kanada lub #australia ale ich procedury w sumie wyglądają tak że musi jakiś pracodawca cię najpierw (przed emigracją) chcieć zaimportować, żeby w ogóle była gadka o warunkowej rezydenturze. Może coś innego doradzicie? Myślę o miejscu bezpiecznym, i możliwie „odludnym”, ale widzę że powyższe kraje w praktyce dla przeciętnego Polaka są w kategorii marzeń.
#emigracja #pracait #praca
─────────────────────
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: RamtamtamSi
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim
Wskażesz jakiś normalny kraj, w którym system działa?
───────────────────
W UE mamy bolączki UE niestety.
Tu jest pięknie ( ͡º ͜ʖ͡º)
Ale z tych trzech krajow dla IT to jednak najlepszy, przez to ze ta sama strefa czasowa co USA, wiec nie jest tak zle z praca, no chyba ze lubisz z hindusami czy chinczykami to wtedy oni sobie cenia jak jestes w tych godzinach co oni xD