Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Emigracja - gdzie? Koniecznie bezpieczny i koniecznie z językiem angielskim jako urzędowym. Jestem z zawodu #programista15k zona tak samo.
Myślałem o #nowazelandia lub #kanada lub #australia ale ich procedury w sumie wyglądają tak że musi jakiś pracodawca cię najpierw (przed emigracją) chcieć zaimportować, żeby w ogóle była gadka o warunkowej rezydenturze. Może coś innego doradzicie? Myślę o miejscu bezpiecznym, i możliwie „odludnym”, ale widzę że powyższe kraje w praktyce dla przeciętnego Polaka są w kategorii marzeń.

#emigracja #pracait #praca



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: RamtamtamSi
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 37
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: w Kanadzie i Nowej Zelandii masz przecież wizy typu Work&Travel - najpierw lecisz sobie i masz pozwolenie żeby pracować w czasie pobytu - idealny czas na znalezienie pracodawcy, który Cię potem "zaimportuje".
  • Odpowiedz
@Errad: Kolega wyjechał do Kanady i sobie chwali, wynajmowałem mieszkanie od człowieka z Australii i w sumie też nie wraca. Generalnie każdy kraj ma swoje bolączki. Ale jak do lekarza bez problemu, emerytura jest ok, przedszkole itd. zarobki mają jakąś sensowną wartość w skali światowej to nawet podatki tak nie bolą
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 0
✨️ Autor wpisu (OP): @dzafel hmm nie pomyślałem o tym, ale z tego co widzę dla NZ jest zakaz pracy dłużej niż 3msc dla jednego pracodawcy, a sam program raczej nie wygląda jak okazja do znalezienia pracy i osadzenia się tam tylko raczej jako przygoda dla studenta. Masz z tym jakieś doświadczenia?

  • Odpowiedz