Wpis z mikrobloga

@memento_mori 99 procent treści nie będących jakąś nowością ze świata, te wszystkie artykuły z Facebooka, harlekiny dla Karyn 'zdradziłam mój mąż zaakceptował obce dziecko jest bohaterem nie frajerem' to teksty w pełni wymyślonych przez copywriterow (jak takie miernoty nazwać dziennikarzami?) mające wzbudzić emocje, ruch na stronie. Im tekst powoduje więcej nienawiści i dzieli dwie grupy tym większy ruch na stronie a co za tym dochód z reklam.
@KapitanONeil Moim zdaniem te ogłoszenie jak i wiele innych krytycznych opinii na temat EV są elementem kampanii robienia chochoła z tego tematu.
Problemem w EV są pożary, tak, ale nie chodzi i ich nadmierną ilość, a o skutki pojedynczego pożaru. Przypomnę chociażby sytuację w jednym z warszawskich bloków gdzie z powodu pożaru jednego samochodu elektrycznego w podziemnym garażu cały blok został uznany za niezdatny do zamieszkania. Po dłuższym czasie chyba ktoś wpadł
@KapitanONeil: nie wierzę żeby coś takiego miało miejsce. Przecież koncerny paliwowe osiągaja jedynie wielomiliardowe zyski ze sprzedaży. Dlaczego mieliby finansować propagandę przeciwko elektrykom.
@KapitanONeil: Wczoraj podlaczyles sie do internetu czy co?
Tak dzialaja media od lat, tak wlasnie ksztaltuje sie ludzka swiadomosc i poglady.
Polecam dokument Big Vape o producencie efajki Juul, tam elegancko widać jak media głównego nurtu generują newsy dla oglądalnośći, bez fact-checking.
Zresztą mnóstwo jest takich przykładów. Coraz trudniej odróżnić co jest rzetelnym newsem a co opinią z filmiku z żółtymi napisami na youtube.
m.....0 - @KapitanONeil: Wczoraj podlaczyles sie do internetu czy co?
Tak dzialaja me...

źródło: 07B89120-B48D-45FB-AF1D-49AF6CD16790

Pobierz