Wpis z mikrobloga

@kptDoopa: Ale to co mirek kupił to nie jest składany hardtop tylko sztywny element. Tracisz w ten sposób opcje składania (w zimie nie potrzebne) ale tracisz też miejsce bagażniku.

Choć akurat mx ma osobną komorę na dach, wiec oba argumenty nie mają sensu. Może poza jeszcze jednym faktem, że ten hardtop to trzeba jakoś potem przechować ;)
@Jankorposzczur: 2.0. Czemu nie PRHT? Kupilem ten egzemplarz ze względu na stan auta, zero rdzy, 130k przebiegu, auto zadbane i bez wkładu.

Druga sprawa PRHT składa i rozkłada się długo, a latem miękki dach zamykasz nawet w czasie jazdy w 3 sekundy, do tego dokładamy hardtop wygląda dużo lepiej moim zdaniem niż wersja elektryczna.

@paniczhrabi NC 3rd generation limited

@Ekspert_od_niczego 183, nad głową mam jeszcze 4 palce miejsca do dachu, a
@Atypical: wczoraj w Warszawie na Ursusie widziałem jak ktoś takiemu modelowi (kolor ten sam)auta robił zdjęcia, albo to byłeś Ty albo ktos identyczne wystawia na sprzedaż :D
@Trap-Loser: NA jest fajna na weekendy i jeśli masz kupę kasy na naprawę blacharską, później cierpliwość na szukane części no i na daily to auto się kompletnie nie nadaje.

Za to taka NC, nie dość że jedzie, wygląda, to jest jeszcze na tyle przestronna i wygodna, że jazda nią na daily nie jest męcząca
@ktoosiu: Dobrze wiedzieć na przyszłość, bo właśnie NC i NA akurat nigdy nie sprawdzałem, z tym że NA mi się nie podoba. Dzięki za info.

@Atypical No właśnie nie tak znowu dużo, bo 192, ale jednak ni uj nie byłem się w stanie wygodnie zmieścić do wnętrza MX-5.

@Trap-Loser Lepsza pod jakim względem? Już mocny staroć, podobno ciągle się psują, a pop-upy to obecnie wada, bo przecież trzeba mieć cały czas