Wpis z mikrobloga

#inpost #wroclaw

Do śmiecia, który ukradł mi dzisiaj czapkę z przesyłki inpost od New Balance i podrzucił w zamian kawałek kartonika z fragmentem etykiety dpd (dziwne) i dwie paczki wkładek do butów dla dzieci "Danielki" rozmiar 23 (btw. też je #!$%@?łeś z jakieś innej przesyłki??).
Przesyłka do paczkomatu przy BP na Krakowskiej, Wrocław. Mam nadzieję, że cię spotkam kiedyś przy tym paczkomacie.

Oby ci się #!$%@? czapka dobrze nosiła!
pepeq - #inpost #wrocław

Do śmiecia, który ukradł mi dzisiaj czapkę z przesyłki inpo...

źródło: inpost

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@BetonowePlacki: ta taśma bezpieczeństwa była sprytnie rozerwana na dł. 5-7 cm z samego brzegu żeby dało się zawartość wyciągnąć ale też żeby wyglądało jak niedbale zapakowane.
  • Odpowiedz
@pepeq: Ja #!$%@? xD Serio myślisz, że kurier ryzykowałby utratę pracy i obciążenie finansowe dla jakiejś czapki? Poza tym, gdyby kurier miał coś #!$%@? z paczki to by jej już nie umieszczał w paczkomacie xD Jeżeli w środku była jakaś zawartość (wkładki) to na 90% nadawca się pomylił...
  • Odpowiedz
  • 0
@Techn9cian: Ja #!$%@?, sądzisz, że oficjalny sklep New Balance pomylił się i zamiast czapki włożył do przesyłki kawałek tektury wyrwanej w kształcie daszku i dwie saszetki dziecięcych wkładek za 10zł (których nie ma w asortymencie) ? xD
  • Odpowiedz
  • 3
#inpost #wroclaw

Oczywiście tak jak się spodziewałem, "nie mamy pana płaszcza i co nam zrobisz". Była czapka za 79zł i nie ma czapki.
Ma ktoś jakiś pomysł co można z tym dalej zrobić? Napisać do NewBalance, że Inpost twiedzi, że włożyli jakieś gówno do środka zamiast zamówienia?

Tak nawiasem to w uzasadnieniu Inpsot stwierdził, że to nadawca albo ja naruszyliśmy przepisy Ustawy lub Regulamin świadczenia usług pocztowych.... No do #!$%@? niby w jaki sposób???
pepeq - #inpost #wrocław  

Oczywiście tak jak się spodziewałem, "nie mamy pana płasz...

źródło: inpost-rekl

Pobierz
  • Odpowiedz
@pepeq: ale po co Ty do InPostu piszesz XD pisz do newbalance że dostałeś Danielki a nie czapkę. Niech wyjaśniają sobie sami. Równie dobrze ktoś w NB mógł zrobić #!$%@?ę, bo czemu nie?
  • Odpowiedz
@pepeq: wołaj jak coś będzie się działo, pamiętaj zgrywać zwykłego klienta, który zamówił i nie dostał zamówienia. Reszta Cię nie interesuje. W Twojej przygodzie nie ma InPostu jesteś tylko Ty i New Balance, reszta jest tłem. Oni sprzedają i oni mają to ogarnąć.
  • Odpowiedz
@pepeq: Ziomek, pisałem Ci jak sytuacja wygląda, że niemal niemożliwym jest by to kurier #!$%@?ł zawartość tylko na 90% nadawca się pomylił. Reklamuj do nadawcy, mają kamery, skanery, łatwo dojdą do tego, że źle skompletowali Twoje zamówienie ;)
  • Odpowiedz