Aktywne Wpisy
Idziesz z rana do roboty. Ale najpierw na chwilę wbijasz do żabki, by kupić 2 najtańsze energetyki i cienkie fajki.
Przy rozdzielni prądu widzisz taką Dodę, która pyta czy pożyczysz jej dychę do piątku.
Co robisz?
#pytanie
Przy rozdzielni prądu widzisz taką Dodę, która pyta czy pożyczysz jej dychę do piątku.
Co robisz?
#pytanie
No i pospane. 3 h snu XD zajebiste. Ale jak pójdziesz do dzbana lekarza to ci powie żebyś sobie zrobił kąpiel przed snem XDDD nie wiem skąd oni tych dzbanów biorą. #lekarz #bezsennosc
Komentarz usunięty przez autora
@happy_shroom: masz rację, zmienili zapis w regulaminie wczoraj, pierwsza wersja nie uwzględniała tego
Ten model jest kompletnie bez sensu i ja nie wiem co za idiota go wymyślił.
wystarczy poczytać o co chodzi i wykonać obliczenia jak przekłada się to na opłaty teraz a jak było przedtem
jest kilka rzeczy które mogą stworzyć problem, ale raczej to ogarną
@happy_shroom: Czyli praktycznie dla wszystkich którzy mają przychody pozwalające na przeżycie z tworzenia gier xd
zakładam, że wiesz, że w przypadku dużych gier (a właśnie w nie jest celowana ta zmiana) prowizja unity wyniesie ZNACZNIE mniej niż wynosiła by w przypadku używania unreala i jego 5% (pomijając to, że unity nakada jednorazową plate a unreal pobiera 5% od zysków co miesiąc)
porównaj sobie cenę prowizji używając unity pro i unreal
i odrazu
obecny system to proszenie się o bankructwo
a bez unity więcej ludzi będzie w dupie niż z nowym system płatności
@happy_shroom: Jak nie pobierze? Pobierze od limitów które są ustalone tylko od pobrania a nie od reklamy. Przy grach mobilnych w modelu freemium żeby mieć zyski trzeba mieć setki tysięcy albo miliony pobrań, przy tym modelu robienie gier mobilnych nie ma sensu.
@happy_shroom: to pokaż mi tabelkę przy założeniu że jeden użytkownik generuje średnio 0.2$, pobiera grę wiele razy na wiele urządzeń, dodatkowo doliczając pirackie gry i zwroty.
Ta tabelka prezentuje wyidealizowany przykład bez realnego zastosowania.
#!$%@? z tym, że pobiera wiele razy na wiele urządzeń albo piraci skoro unity nalicza opłatę tylko w przypadku PIERWSZEJ unikalnej instalacji a piraty nie są brane pod uwagę
ktoś kto pobiera grę freemium i gra w nią reguralnie przez parę dni wygeneruje znacznie więcej zysków niż te 20 centów ( któryś raz powtarzam, że nikt kto profesjonalnie robi gry nie używa darmowego unity czyli zamień to 20 centów na znacznie niższa wartość)
ucierpią tylko gówniane gry z gównianyn gameplayem które nie potrafią utrzymać
@happy_shroom: Wiara w zamknięty model który jest odporny na nadużycia, brak czasu na adaptację, port na inny silnik, zmianę umów np z wydawcą itp. Monopolowe zagrywki w celu ubicia konkurencji - Applovin. Ale pomijając to ten system po prostu nie ma sensu i przykładów jest wiele jak np promki, zejście z ceny, przejście na f2p to może być koniec