Aktywne Wpisy
elozapiekanka +33
Atreyu 0
Jakie planszówki polecacie? Najczęściej będzie 2-4 graczy
Słyszałem dobre opinie o #talisman (chyba wychodzi nowa edycja?) i #gloomhaven ale ogólnie jestem zielony w tych sprawach
#grybezpradu #planszowki #gry
Słyszałem dobre opinie o #talisman (chyba wychodzi nowa edycja?) i #gloomhaven ale ogólnie jestem zielony w tych sprawach
#grybezpradu #planszowki #gry
Wstyd żeby taki dajmy na to endokrynolog brał za konsultację 250zł gdzie ci powie idź se pan badania zrób i tarczycę pomaca :D To jest brak po prostu etyki, ceny wymyślone z kosmosu, wyzysk polaków.
Na nfz za 5 lat prywatnie za 250zł z 5 dni.
patologia lekarska kasta
Czy np dentyści ci to już są odklejeni konkretnie,zapewne większość ma kilka tysięcy dniówki...
Inny przykład idziesz na USG badanie 10min i nie masz 200zł TO JEST DRAMAT
Gruba przesada.
#pracbaza #stomatologia #przegryw #ankieta #medycyna
koniowały
Zgadzasz się?
O jej jacy oni uciemiężeni :D :D Uczyć się musieli niesamowite....A inni to nie muszą?
a co jeśli ktoś sie uczyl i studiowal, ale prawo i skończył specjalny kurs, aby zostać sędzią?
mino nauki nadal placi tyle samo, co ten bez ( ͡º ͜ʖ͡º)
Ludzie powinni domagać się poprawy, wcale nie musi być tak że na endokrynologa z NFZ czekasz 5 lat
Może by został gdyby ten zawód nie był sztucznie blokowany przez lobby zawodowe.
A jak wspomina się o imporcie lekarzy np. z Ukrainy czy innych krajów to lekarze pierwsi drą ryja o "dobru pacjenta" którego kroją po kilka stówek za 15 minut konsultacji.
nie każdy ma np predyspozycje? nie każdy ma dobre wychowanie??
Najgorsze są te Janusze przedsiembiorce prywaciarze w fabryce smrodu, uczciwy chłop jeden z drugim haruje cały dzień przy maszynie a taki wąsaty grubas bez szkoły to porsze sobie kupuje i co robi przychodzi tylko ksycy szybko szybko i kawę piję!!
Lekarz to chociaż leczy albo chociaż szkole skończy a taki wąsacz to nic tylko wyzysk!!!
to już inna sprawa