Dwie nowe lokację, których elementy wyrzeźbiłem w blenderze. Gra w klimatach lovecraftowych połączona z sci-fi. W komentarzu ostatni gamedev vlog z rozgrywki.
@Fat_Mo: calkiem niezle, ale musisz popracowac na detalami. Najbardziej rzuca sie w oczy lawka, a raczej jej totalnie niepraktyczny podlokietnik z zawijasem. Dopracuj tez refleksy na kostce brukowej, zeby byly bardziej naturalne. Overall - great job, son!
@kiciek: no właśnie też mam takie wrażenie, w samym projekcie po odpaleniu wygląda to ok ale gdy robię zrzuty ekranu albo nagrywam gameplay to właśnie robi się to bardzo nieczytelne. Dla jasności chodzi ci o filmik z komentarza czy zrzuty?
Tldr: - do.materiałów promocyjnych ma być jasno - rozbłyski z przyjaznych źródeł światła do redukcji.( Albo jakiś inny sposób)
chodziło o zrzuty, bo filmik dopiero teraz odpaliłem. Powinieneś rozróżnić między materiałami promocyjnymi, które ogląda się z doskoku od ciągłego doświadczenia które się ma grając. Osoba grająca będzie przygotowana na wypatrywanie rzeczy w mrocznej atmosferze, a osoba która ogląda screen chce zobaczyć coś więcej niż czarną plamę. Oprócz tego filmik też
Gra w klimatach lovecraftowych połączona z sci-fi. W komentarzu ostatni gamedev vlog z rozgrywki.
#gamedev #blender #unity3d #tworczoscwlasna #theorderofthesnakescale
tag do czarnolistowania:
#fmsimplegamesstudio
Tldr:
- do.materiałów promocyjnych ma być jasno
- rozbłyski z przyjaznych źródeł światła do redukcji.( Albo jakiś inny sposób)
chodziło o zrzuty, bo filmik dopiero teraz odpaliłem. Powinieneś rozróżnić między materiałami promocyjnymi, które ogląda się z doskoku od ciągłego doświadczenia które się ma grając. Osoba grająca będzie przygotowana na wypatrywanie rzeczy w mrocznej atmosferze, a osoba która ogląda screen chce zobaczyć coś więcej niż czarną plamę.
Oprócz tego filmik też