Wpis z mikrobloga

@Gorkel:

W przypadku procesorów paletowanych firma Intel oferuje roczną ograniczoną gwarancję wyłącznie dla bezpośrednich klientów, takich jak producenci oryginalnego sprzętu (OEM), sprzedawcy i autoryzowani dystrybutorzy firmy Intel. Procesory Intel® w systemach OEM podlegają gwarancjom producenta OEM i na ogół nie są obsługiwane bezpośrednio przez firmę Intel. W sprawie obsługi gwarancyjnej należy kontaktować się z producentem OEM, dystrybutorem lub sprzedawcą.
  • Odpowiedz
  • 0
@repiv: właśnie ja to wiem, że w wersji OEM gwarancję daje morele lub x-kom i rozumiem, że ich genialni serwisanci potem będą naprawiać procka XD
  • Odpowiedz
@Gorkel:

1. To nie twój problem, jeśli masz gwarancję, to masz dostać działający procek. Oni i tak nie są w stanie tego naprawić, daliby ci nowy.

2. To jest bardzo teoretyczna sytuacja, bo procesory się raczej nie psują, musiałbyś mieć mega pecha. Najczęstszą usterką w procesorach jest usterka mechaniczna spowodowana pogięciem pinów przy złym wkładaniu procka do gniazda.
  • Odpowiedz