Wpis z mikrobloga

@jmuhha Z plusów ujemnych:
- można dostać epilepsji od ciągłego efektu stroboskopowego,
- jak spotkasz jakiegoś #!$%@?ńca z naprzeciwka to wybierasz pomiędzy czołówką z samochodem a drzewem,
- słaba widoczność zza zakrętów.

Zauważyłem że najgłośniej o takich drogach krzyczą ludzie, którzy nie są zmuszeni codziennie po nich jeździć
  • Odpowiedz
  • 151
@domestos-z-szaletu: @Leel00 nie bądźcie ignorantami, bo i przy 50km/h da radę od takiego drzewa zginąć. Nie mówiąc o sytuacji, gdy musisz awaryjnie zjechać z jezdni, bo debil z naprzeciwka coś robi dziwnego, itd, itp.
  • Odpowiedz
@jmuhha: Tylko najczęściej sadzili drzewa które zwyczajnie się do tego nie nadawały. Spadał śnieg i się łamały pod jego ciężarem. O wietrze nie wspomnę.

To miało sens jak na wsi auta miały 3-4 osoby na wioskę. Teraz? No tak nie bardzo. Do tego można drzewa posadzić obok drogi, ale nie w jej skrajni tak jak teraz masz na zdjęciu. Potem jedziesz dostawczakiem z jednej strony, a z drugiej autobus i jest
  • Odpowiedz
@jmuhha:
Zajebiste są te drzewa zwłaszcza jak trzeba się minąć z idiotą jadącym środkiem drogi 100 na godzine xD
W zimę też się fajnie jedzie po takim #!$%@? gdzie nikt nie odśnieżał od tygodnia i w każdej chwili można polecieć na takie drzewo
Albo zajebista sprawa jak mocniej powieje i cała droga zablokowana, albo co lepsza gałąź jebnie nam w samochód

No same plusy.

Wykopki to by jeszcze tam ścieżkę rowerową
  • Odpowiedz
@Kiedys_Mialem_Fejm: U siebie na zadupiu takie miałem i akurat ci co tam mieszkali cały czas walczyli o wycinke. XD A to głownie dlatego że sporo jest zwierzyny w okolicy i w zasadzie nie masz miejsca na manewry, wyskoczy ci jakiś dzik czy sarna, to zamykasz oczy i #!$%@? w niego, bo nie zaryzykujesz odbicia w lewo czy prawo jeśli na długoś lusterka masz #!$%@? dąb xd Albo jak ktoś już wspomniał,
  • Odpowiedz
@jmuhha: drzewa nie są winne, to pobocza brakuje, nawet na drogach bez drzew musisz się ratować do rowu... To patologia polskich dróg
  • Odpowiedz
@zar0x: To prawda- jednym z niewielu plusów starszych ukraińskich dróg są szerokie pobocza, czasem o szerokości pasu ruchu, a później drzewa. Zrobili to dla ułatwienia ruchów wojsk, ale i cywilnie jest dużo bezpieczniej.
  • Odpowiedz