Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Bezi1538: też to mam, to znaczy nie znam się na fizyce tak mocno żeby z ludźmi gadać o jakiejś ciemnej materii o gęstości X :)
ale rozmowa w moim wykonaniu to często wymiana jakichś informacji, ciekawostek itp. a z ludźmi się gada na jakieś takie trywialne tematy typu co się jadło i gdzie się było na wakacjach
akurat na samochodach się nie znam, ale zawsze jak ktoś się zna i
  • Odpowiedz
@Bezi1538: jeżeli masz 30 lat i całe życie miałeś takiego rodzaju problemy z komunikacją jak opisujesz, to jest to bardzo mocna przesłanka wskazująca na spektrum autyzmu. Przekazywanie specjalistycznych ciekawostek na specyficzne tematy i brak możliwości odnalezienia się w typowych konwersacjach. Warto się zainteresować tematem bo nie wygląda to tak stereotypowo jak niektórzy uważają i osoby z ponadprzeciętnym IQ i takim a nie innym profilem spektrum mogą nigdy nawet o tym
  • Odpowiedz
@HeavyMagicMissle: według mnie może to pozwolić na bardzo intensywny rozwój osobisty i rozwiązanie wielu problemów życiowych. Dzięki diagnozie i jednocześnie intensywnej edukacji na ten temat można zrozumieć całą masę subtelnych niuansów w swoim zachowaniu i funkcjowaniu oraz zrozumieć ich źródła. Można zrozumieć czego się raczej nie zmieni, a co można poprawić bazując na nowej perspektywie. Można wdrożyć pewne adaptacje środowiskowe, ustalić nowe i lepiej przystosowane cele, a dzięki temu zwiększyć
  • Odpowiedz