Aktywne Wpisy
SzubiDubiDu +35
Ten filmik pokazuje wszystko co można #!$%@?ć w sytuacji awaryjnej xD
O BMW szkoda gadać bo debil i kropka ale pani kierująca nie lepsza (chociaż i tak się zesracie aLe Un zAJechaUUU mimo, że babka by tam samo się rozbiła gdyby cokolwiek innego przed nią gwałtownie hamowało)
1. Wybór auta - krótkie auta z krótkim rozstawem osi są wybitnie niebezpieczne gdy już wpadną w poślizg, gdyby miała 5 metrowego lincolna towncara to
O BMW szkoda gadać bo debil i kropka ale pani kierująca nie lepsza (chociaż i tak się zesracie aLe Un zAJechaUUU mimo, że babka by tam samo się rozbiła gdyby cokolwiek innego przed nią gwałtownie hamowało)
1. Wybór auta - krótkie auta z krótkim rozstawem osi są wybitnie niebezpieczne gdy już wpadną w poślizg, gdyby miała 5 metrowego lincolna towncara to
Keczupikczu +430
Pomysł stworzenia 3Dragons pojawił się w naszych głowach kilka lat temu. 20 lat temu każdy myślał o tym jak Tibia może wyglądać w 3D, kilka lat później większość polskich graczy nabrała się na żart torg'a o wypuszczeniu klienta 3D. My postanowiliśmy to w końcu zrobić - stworzyć w końcu Tibię w 3D. bazując na naszej miłości do Tibii i doświadczeniu które mamy.
3Dragons tworzymy już od kilku lat po godzinach. W tym czasie udało nam się wyprodukować funkcjonujący klient 3D kompatybilny z platformą Windows oraz WebGL - przeglądarki. Przy okazji samej gry - odświeżyliśmy bądź stworzyliśmy na nowo całe zaplecze z infrastrukturą. Za nami są już dwa serwery beta, które dały nam spory feedback na temat samej gry. Udało nam się udowodnić, że Tibia w 3D jest grywalna i może dawać wiele przyjemności. Oczywiście nie obyło się bez wtop - testując grę na high-endowych komputerach nie zauważyliśmy, że przeciętny "Kowalski" nie ma takiego sprzętu jak my, a 3Dragons zżera wszystkie dostępne zasoby i dalej łapie lagi.
Aktualnie działamy na dwóch frontach. Pierwszy z nich to wizualne niedociągnięcia w kliencie - uzupełniamy brakujące grafiki i wymieniamy modele dla tych, które jednak nie pasują do naszej koncepcji. Naszym celem jest pozbycie się wszystkich Tibijskich grafik i nadanie spójności grze. Drugi front to dopracowanie klienta, głównie od strony stabilności. Zmniejszamy wymagania systemowe potrzebne do uruchomienia gry oraz eliminujemy wszystkie problemy powodujące freezy, lagi czy crashe aplikacji.
W perspektywie najbliższych miesięcy chcemy w wydać 3Dragons. Włożyliśmy w tę grę już sporo czasu, czas wyjść z nią do ludzi, tak na poważnie. Obecny plan zakłada wsparcie dla trzech platform: Windows, MacOS oraz przeglądarki internetowe (okrojona wersja klienta).
A kim my tak w ogóle jesteśmy? Być może grałeś kiedyś na Pandorii, może Modenie albo Torgonii? To wszystko światy z uniwersum RonOTS, które nieprzerwanie prowadzimy jako RonIT od 2005 roku. Nie będziemy ściemniać - przez ostatnie kilka lat projekt wyhamował, zajęły nas inne sprawy w życiu. Mamy jednak czym się pochwalić. W latach 2005-2013 RonOTS był jednym z najpopularniejszym serwerem OTS w Polsce. Oprócz RonOTS możemy się pochwalić prowadzeniem takich projektów jak PokeArena (Poke-Tibia) czy Swordia. W 2011 roku wydaliśmy swój własny klient Tibii - RonClient, nie było wtedy jeszcze na rynku żadnej alternatywy (OTClient powstał później). Nasz klient gry był wyposażony między innymi w dźwięki (fabularnie uzasadnione w rozgrywce) czy wbudowany moduł bota (z możliwością programowania własnych skryptów).
A poniżej oryginalne zremasterowane tibijskie armory w 3Dragons. Poznajecie któreś? (w spoilerze link do porównania oryginał VS remaster).
#3dragons #tibia #tibiazwykopem #tibijkahere #mmorpg #gry #grypc
https://wykop.pl/wpis/70569385/czesc-mirki-i-mirabelki-co-prawda-jestesmy-jeszcze
Lista wygenerowana za pomocą Mirkowołacz
https://www.youtube.com/watch?v=1ZF6N1Swd4Y
https://www.youtube.com/watch?v=aBCSxgy4PKU