Aktywne Wpisy
MiniKierownik +50
Murzyn rośnie jak na drożdżach, możecie mu wymyślić imię, komentarz z największą liczbą plusów wygrywa. Widać że to będzie chad wśród gołębi, gęste grube pióra będzie miał nawet na nogach, oczy typu Hunter eye wypatrują kukurydzy.
#smiesznypiesek #ptaki #heheszki #codziennymurzyn #golebie #dwudniowymurzyn
#smiesznypiesek #ptaki #heheszki #codziennymurzyn #golebie #dwudniowymurzyn
zyd_z_pasji +30
Jezus Maria, jak ja qurwa nienawidzę dzieci. Gówniarze sąsiadów lvl 4 i 6 przeskakują przez płot, żeby pobawić się u nas na podwórku. Tu sobie poskaczą na trampolinie, tam zjadą na zjeżdżalni albo rozwalą dachówki, które były ułożone na kupce do wyrzucenia. Oczywiście, rozmowy z madkom nic nie dają, a jedyne rozwiązanie to chyba tylko mur wyższy od mego, albo drut kolczasty.
Teraz wychodzę przez dom, a tu mój samochód cały w
Teraz wychodzę przez dom, a tu mój samochód cały w
Ciekawe, co jest bardziej ekologiczne - wydłużanie czasu użytkowania produktu, czy wymiana go na produkt nowszy.
Łączna emisja dwutlenku węgla w całym cyklu życia Golfa TDI (silnik Diesla) wynosi średnio 140 g CO2/km, a w wypadku całkowicie elektrycznego e-Golfa jest to 119 g CO2/km.
W wypadku samochodów elektrycznych najwięcej CO2 powstaje podczas produkcji. Jak wynika z LCA, w wypadku modelu elektrycznego jest to 57 g CO2/km, podczas gdy produkcja samochodu z silnikiem Diesla powoduje emisję na poziomie 29 g CO2/km.
Wynika z tego, że nowy elektryk ma być rzekomo bardziej eko, niż nowy diesel, ale zdecydowanie nie jest tak, że lepiej jest wymieniać auto na nowe
A no i nie wiemy, jak długo elektryk będzie w stanie jeździć, warto zauważyć, że Passaty B5, których na naszych drogach nie brakuje, mogą mieć już 27 lat i wiele z nich wcale nie wybiera się na złom. Jeśli elektryki tyle nie wytrzymają bez gruntownego remontu, tj. wymiany akumulatorów, która nie będzie miała sensu ekonomicznego, to faktycznie wyjdzie tak, że elektromobilnosc w ogólnym rozrachunku nie da żadnych istotnych oszczędności pod kątem ekologii.
No chyba, że tak będziemy rozpatrywać to, że biedni ludzie nie będą mieli czym jeździć ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Plus takiej strefy to to, że przynajmniej w danym miejscu nie ma zanieczyszczeń, ale są gdzie indziej, więc no -_(ツ)_/¯
BTW jakby mnie było stać to bym sobie kupił elektryka, nie jestem wśród wrogów
#samochody #motoryzacja #elektromobilnosc #warszawa #strefaczystegotransportu #co2 #ekologia #przemyslenia
Gotowanie żaby. A później przyjdzie pora na ludzi. Wykorzystałeś swój limit węglowy, nie możesz oddalić się od swojego miejsca zamieszkania na więcej niż 500m.
@djtartini1: szkoda tylko że SCT to głównie interes turystów i pseudohotelarzy z airbnb żeby turysta mógł sobie iść do kawiarni rano na śniadanie bez samochodów. Przeciętny mieszkaniec najczęściej potrzebuje sprawnie dostać się z domu do punktu x,y czyli praca, szkoła dziecka, sklep i samochód mu to umożliwia.
@Shatter: Kompletnie nie wiesz o czym piszesz.
1. stare diesle trują wielokrotnie bardziej niż stara benzyna (rzędy wielkości) - dlatego właśnie pozbywamy się starych diesli ale już
powiadasz 1/3 Warszawy?
@Mac02: szur szur
co tam, na chłopski rozum diesel nie jest szkodliwy?
co? tramwajem nie jechałem chyba z 6 lat. wole samochód i z komunikacji miejskiej to jedynie metro
Różnica jest taka, że jak ci stary śmieć w starym złomie z wyciętym DPF przejedzie obok, to wdychasz syf i smród a do tego jest głośno. A jak przejedzie elektryk to oddychasz czystym powietrzem i jest cichutko.
Mam nadzieję, że mogłem pomóc.
@Shatter: ważne, że będzie mniej samochodów. Biednych nie będzie stać na wymianę.
@Morwi: i o to chodzi. W imię ekologii wywalić biednych z drogich miast
@Lokalny_Gamon: i to jest bardzo dobry przepis. Ubrany w ekologię, bo jak inaczej chcesz plebs wyrzucić to się bulwersuje.
@Camel665: wykopki nie rozumieją, że nie chcemy w centrum ich gratów.