Aktywne Wpisy
Notabene +759
Wykopek z IT zarabiający 15k miesięcznie właśnie pakuje piórnik i wychodzi na autobus do powiatowego bo o 7.30 ma wf, następnie będzie #!$%@?ł potem na pozostałych lekcjach xd
johann-meier +3
Co robicie, jeśli będzie wojna z Rosją i PiS każe wam iść do wojska na mięso armatnie? #wojna #rosja #mobilizacja #sluzbawojskowa #powszechnamobilizacja
Ktoś próbował wyliczyć wagę ładunku w pokazowej prezentacji Tesla Semi.
Oczywiście dane mogą być różne od prawdziwych, ponieważ Tesla dość skąpo dzieliła się tymi danymi.
#gielda
#tesla
@kamil-wasniewski: @a4z4a4: Mniej niż 6 ton,Thunderf00t szacował to na swoim filmie, od ~9 minuty:
https://www.youtube.com/watch?v=o3dCDNIRM34
Przecież thunderf00t to debil, bardziej bym ufał mojemu psu ze to lepiej oszacować
Nawet w tym filmie - przecież te jego bariery co znalazł a te na filmiku Tesli są zupełnie różne.
W ogóle go nie zastanowiło ze ma wagę w kilogramach a wymiary w centymetrach? Serio myśli ze Tesla sprowadziła bariery do Nevady z Europy czy Kanady?
Ch*ja się znam ale wiem jedno
https://www.epiccrowdcontrol.com/concrete-jersey-barricades/
Brzmi mi to dużo sensowniej
I daje dużo bardziej realne 36000 lbs czyli 16 ton obciążenia
No i nadal wychodzi łącznie 30ft długości trzech barier jedna za druga - standardowy flatbed to raczej 48ft wiec nawet mam wątpliwości czy te bariery co ta semi
No to 12*4000=48000 lbs i daje 40 ft długości jedna za druga co pasuje do wielkości standardowego flatbed (48-53 ft).
Jak dla mnie wszystko się dodaje idealnie - choć milczenie Tesli sugeruje ze coś jest nie tak i pewnie nie są to zupełnie standardowe bariery
@gatineau: No tam z tyłu to raczej 3 barier nie ma;)
Ile by nie włożyli - nie podali oficjalnych danych to niech spier*alają nie będę się bawił w zgadywanki
Ale nie przeszkadza mi to w zwróceniu uwagi na to ze to co robi thunderfoot (branie europejskich standardów w kontekście USA) obraza inteligencje widza, choć ty rozumiem urażony się nie czujesz - No
@gatineau: XD
Samochód przez dużą część czasu jechał z szybkością 88,5-91,7 km/h (55-57 mph), zdarzały się momenty, gdy osiągał 103 km/h (64 mph), pod koniec kierowca trzymał 80,5 km/h (50 mph). Człowiek musiał zrobić sobie przerwę na toaletę, nie było jednak widać, żeby auto się ładowało. Cały zespół ważył w sumie 36,74 tony (81 000 funtów), był „w pełni załadowany”
Na innym filmiku widać że naczepa ma dodatkowy dyfuzor z tyłu
https://youtu.be/yiPQDiHkEfY
@zibizz1: Ale to jest nagranie z testów sprzed roku, jaki to ma związek z tym przejazdem 500 mil pokazanym tydzień temu?
@zibizz1: To zdecydowanie nie jest dyfuzor( ͡° ͜ʖ ͡°)