Wpis z mikrobloga

Mircy z #android #programowanie #programista15k czy jest jakaś aplikacja na androida, która w czasie rzeczywistym pokaże jakie aplikacje łączą się z Internetem? zrobiłem aplikację na andka, która nie potrzebuje Internetu do działania, a jednak wg. androida użyła danych komórkowych w ilości 30MB. Z czym się może łączyć i po co?
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@2ubRYlGqXdXxRAzXwRaQQ: @lycaon_pictus: ogólnie od momentu kiedy miałem jazdę z prawnikami i ledwo co porobiłem się na miętowo mimo, iż programu używałem prywatnie oraz przez tą sytuację dowiedziałem się, że programy stworzone poza Europą wyciągają co się tylko da łącznie z lokalizacją w wersjach community, bo rodo tylko w eu, dostałem lekkiej paranoi.
  • Odpowiedz
@2ubRYlGqXdXxRAzXwRaQQ: Było to ide w wersji community dawny borland; pdk ;-) Z nudów w hotelu zainstalowałem na firmówce i za jakiś czas się zaczęło. Jako, że nie jestem programistą, a raczej plumkaczem, dyrektor polskiego oddziału się zlitował nade mną, a cena szła w ileś tam tyś. $
  • Odpowiedz
@2ubRYlGqXdXxRAzXwRaQQ: na bank jak przyjdzie takiemu pismo ze Stanów to zrobi karpia jak na maturze, kiedy zobaczył pytania, zupełnie jak ja :-D
Ale widzisz nawet niechcący i bezwiednie można się wpakować po rzęsy. Tak teraz myślę jak ludzie piszą, że nie mają nic do ukrycia, a dane osobowe łącznie z lokalizacją to powinno być oczko w głowie, a szastają tym. No i teraz jak coś naplumkam dla siebie to boję
  • Odpowiedz
@42315: zainstaluj firewalla, a jeśli nie masz roota na urządzenia, to użyj czegoś co utworzy VPN i będzie monitorowało przez niego ruch.
Afair netguard.me ma taką możliwość, ale takiego softu jest cały wór.

edit. bo jak udowodnić, że program jest open-source ¯_(ツ)_/¯

a co ma płatne IDE wspólnego z open-source? ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1