Aktywne Wpisy
m__b +1920
PRZEPRASZAM…
W minionym tygodniu opublikowalismy nowa odslone serwisu, ktora powstawala przez niemal 3 lata i miala byc odpowiedzia na problemy poprzedniej wersji. Niestety - wyszło słabo. Zapomnielismy o najwazniejszej rzeczy, ze sercem Wykopu jest dyskusja. I trzeba jasno przyznac, ze wprowadzone przez nas zmiany, te dyskusje znaczaco utrudnily.
Nie doszacowalem skali zmian, ktore przygotowalismy oraz tego, jak mocno wplynely one na Wasz komfort korzystania z serwisu. To powazny blad, za ktory chcialbym
W minionym tygodniu opublikowalismy nowa odslone serwisu, ktora powstawala przez niemal 3 lata i miala byc odpowiedzia na problemy poprzedniej wersji. Niestety - wyszło słabo. Zapomnielismy o najwazniejszej rzeczy, ze sercem Wykopu jest dyskusja. I trzeba jasno przyznac, ze wprowadzone przez nas zmiany, te dyskusje znaczaco utrudnily.
Nie doszacowalem skali zmian, ktore przygotowalismy oraz tego, jak mocno wplynely one na Wasz komfort korzystania z serwisu. To powazny blad, za ktory chcialbym
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/dzieju41_gBzC5r82LN,q60.jpg)
dzieju41 +1
#sanatoriummilosci kto tam buziaki sobie dawał?
#f1
Kiedyś już byli tacy fachowcy co tempo Kubicy wyliczali sumując najlepsze czasy minisektorów z
@Szczurzewski: To był jeden z tych momentów, których się nie zapomina, jak minął pierwsze bandy na centymetry to już było pewne, że jedzie po wszystko albo po nic. Szkoda, że opony (prawdopodobnie) się poddały na ostatnich metrach lub za bardzo opóźnił hamowanie chcąc ugrać każdą tysięczną, ale.. no #!$%@? to była kwintesencja F1. Tylko szkoda, że potem na wyścigu oglądamy zarządzanie oponami, bo się to bardziej opłaca niż
Jeśli byłoby jak piszesz to wystarczy zorganizować testy na hamowni lub na jednym torze zawierającym różnorodne sekcje, a do każdego bolidu wsadzić tego samego kierowcę