Wpis z mikrobloga

Mirki jestem zielony w temacie ekspresów do kawy.
Całe życie piłem zwykła czarną.
Jaki ekspres możecie polecić stacjonarnie np w Media expert do 2500 zł?
#kawa
  • 45
  • Odpowiedz
  • 0
@GodALLU Ja też i teraz żaden nawet najdroższy ekspres nie potrafi mi zrobić porządnej kawy tylko jakieś pedalskie flat white i latte.
  • Odpowiedz
Całe życie piłem zwykła czarną.

Jaki ekspres możecie polecić stacjonarnie np w Media expert do 2500 zł?


@GodALLU: imho to nie kupuj wcale. Kup młynek i jakiś prosty ekspres albo i aeroexpress, albo ustrojstwo do parzenia jakiego Włosi uważają (takei co sie stawia na kuchenkę). Potem jak się chcesz wkręcać to kupisz sobie różne kawy w sklepie z kawą online, świeżo parzona (tzn. z datą parzenia na opakowaniu), posprawdzasz, posmakujesz. Jak
  • Odpowiedz
@LifeReboot te ustrojstwo jest lepsze od nowych ekspresów za 3500zl a dlaczego? kawiarki nie zawiera aż tak dużo przeciwutleniaczy. Ponieważ czas kontaktu wody z kawą jest krótki, a temperatura w miarę stała, do naparu nie przechodzi tak wiele związków podrażniających żołądek, jak w przypadku dłuższego gotowania.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 8
@GodALLU: weź sobie ekspres, żadne tam kawiarki aeropressy czy inne, chyba że lubisz dodatkowy czas spędzać nad przygotowaniem kawy. Jeśli mleka nie potrzebujesz to weź model bez pojemnika na mleko, DeLonghi spokojnie kupisz do 2k, chociażby taki https://www.mediaexpert.pl/agd-male/ekspresy-i-kawa/ekspresy-cisnieniowe/ekspres-automatyczny-ecam290-42-tb
W zestawie powinien mieć filtr do wody, więc na start potrzebujesz kawy ziarnistej, tu też się przygoda zaczyna niezła i musisz znaleźć swoją ulubioną. Są masówki jak lavazza, pellini, kimbo, dallmayr i niektórym
  • Odpowiedz
  • 1
@GodALLU
Delonghi Dedica jest całkiem ok wyborem na start i kosztuje koło 800zł.
Musisz się przygotować na fakt że szczęśliwy rozpakujesz ekspres, przeczytasz instrukcję, zrobisz kawę i się okaże że Ci nie będzie smakować :)