Aktywne Wpisy
ricardo +915
#majtczak #wypadek #polska #prawo
Poprzednie znalezisko spadło, także chyba trzeba dodać nowe.
Tak oto wygląda Elżbieta Viroux-Benmansour z kancelarii Viroux & Partners. Domaga się ona w imieniu Majtczaka odszkodowania od mediów, które określały go jako sprawce tragedii. „Implikuje to w przestrzeni publicznej wniosek, jakoby Sebastian Majtczak był odpowiedzialny za przedstawiony w tle spalony samochód w opisywanym wypadku".
1. Nie, nie jest to obrona w sprawie karnej. To Majtczak oskarża media o pisanie o nim jako o sprawcy i domaga się za to $$$
Poprzednie znalezisko spadło, także chyba trzeba dodać nowe.
Tak oto wygląda Elżbieta Viroux-Benmansour z kancelarii Viroux & Partners. Domaga się ona w imieniu Majtczaka odszkodowania od mediów, które określały go jako sprawce tragedii. „Implikuje to w przestrzeni publicznej wniosek, jakoby Sebastian Majtczak był odpowiedzialny za przedstawiony w tle spalony samochód w opisywanym wypadku".
1. Nie, nie jest to obrona w sprawie karnej. To Majtczak oskarża media o pisanie o nim jako o sprawcy i domaga się za to $$$
Kwasny_konfident +294
KUWA!!!! KUWA!!!!!! CO STAM SIĘ DZIEJE!!!!!!
NIE KUPUJCIE ŻELKÓW GUSTO
@ecco ZWARIOWAŁ
CAŁE 5 KG ŻELKÓW DO WYGRANIA AAAAAAAAAAAAAAAAA
NIE KUPUJCIE ŻELKÓW GUSTO
@ecco ZWARIOWAŁ
CAŁE 5 KG ŻELKÓW DO WYGRANIA AAAAAAAAAAAAAAAAA
#samoloty #lotnictwo #inzynieria #ciekawostki #historia #hobby #gruparatowaniapoziomu #aircraftboners
Do obserwowania: #whangarzeumajstra - jak komuś podobają się moje wypociny
Convair Model 200
Model 200 był projektem naddźwiękowego myśliwca VTOL (vertical takeoff and landing – pionowy start i lądowanie) opracowanym na potrzeby US Navy w 1973 roku. Powstały trzy koncepcje: pionowego startu i lądowania (200A) oraz konwencjonalny do zastosowania na lotniskowcach (201) i dwuosobowy szkolny (201 Trainer). Wersja VTOL miała być napędzana jednym silnikiem Pratt & Whitney JTF22A-30A (turbowentylatorowy z dopalaczem) wyposażonym w obrotową dyszę (możliwość zmiany kierunku strumienia gazów wylotowych o 90°) oraz dwoma dodatkowymi silnikami „podnoszącymi” o ciągu 40kN każdy, znajdującymi się bezpośrednio za kabiną pilota. Propozycja nie została wybrana przez US Navy i tym samym nie zbudowano żadnego prototypu – powstały jedynie modele do testów aerodynamicznych, grafiki koncepcyjne oraz pełnowymiarowy model kokpitu. Projekt obrotowej dyszy silnika JTF22A-30A dał podwaliny do opracowania późniejszej wersji silnika F135-PW-600 zastosowanego w myśliwcu Lockheed Martin F-35B.
Podstawowe dane techniczne (Model 200A):
Załoga: 1
Długość: 15.58m
Rozpiętość skrzydeł: 8.49m
Wysokość: 5.50m
Napęd: 1x Pratt & Whitney JTF22A-30A – 66kN (6730kg) ciągu – 125kN (12746kg) z dopalaczem
2x Rolls-Royce/Allison XJ99 - 40kN (4079kg) ciągu
zakładane Vmax: Mach 2