Aktywne Wpisy

michal-panicz +31
źródło: temp_file118440627767015163
Pobierz
SzubiDubiDu +353
W robocie siedziałem w pokoju bab, ale to było nieszczęście, codziennie słuchać o ich dzieciakach, przepisach na ciasto i planach na wakacje. Też wypytywanka co u ciebie, a jak tam, a co ty taki nierozmowny? Ciekawe co mam mówić jak dzieci brak, kasy na wakacje brak a blacha na ciasto zerdzewiała 20 lat temu xD
Przesadzili mnie do pokoju gdzie 90% ludzi jest w delegacjach i siedzę z jednym gościem. Nazwijmy go
Przesadzili mnie do pokoju gdzie 90% ludzi jest w delegacjach i siedzę z jednym gościem. Nazwijmy go





namespace: myScripts-public static class: springs
--public static void spring1
--public static void spring2
ale unity mi tego nie widzi. Muszę zrobić taki układ:
namespace: myScripts-public static class: springs1
--public static void spring1
-public static class: springs2
--public static void spring2
i wtedy dostęp mam przez
myScripts.springs2.spring2jak zrobić zeby mieć czytelniejszy dostęp, idealnie byłoby
springs.spring2#csharp #unity3d
{
public static class Springs
{
public static void Spring1() { }
public static void Spring2() { }
Nawet jak pominę "using MyScripts" to też działa - intellisense to widzi, podejrzewam mam błedy w VS Code, np. jak przesunę okrągły nawias do nowej linii to koloruje inaczej ale działa
Próbowałem wszystkiego co znalazłem w internecie i nic nie działało. Wkurzyłem się i zainstalowałem Visual Studio community z paczkami do C#. VS jest fajne ale IMO zbyt ciężkie do Unity. Otworzyłem więc VS Code i boom, wszystko działało.
Od tamtego czasu na nowych komputerach zawsze instaluję VSCode i Visual Studio
Twarde spacje na Wykopie robisz za pomocą Alt+255, lub Alt+0160.