Aktywne Wpisy
bluzgajacy +261
#p0lka Zauważyliście, że jak się jedzie samochodem to w korku jak chcesz wyjechać z ulicy podporządkowanej to nigdy kobieta cię nie wpuści? Z okularami przeciwsłonecznymi na nosie i podniesioną głową udają, że cię nie widzą, mają na ciebie totalnie #!$%@?. Wpuści cię dopiero jakiś facet
yosemitesam +153
namespace: myScripts
-public static class: springs
--public static void spring1
--public static void spring2
ale unity mi tego nie widzi. Muszę zrobić taki układ:
namespace: myScripts
-public static class: springs1
--public static void spring1
-public static class: springs2
--public static void spring2
i wtedy dostęp mam przez
myScripts.springs2.spring2
jak zrobić zeby mieć czytelniejszy dostęp, idealnie byłoby
springs.spring2
#csharp #unity3d
{
public static class Springs
{
public static void Spring1() { }
public static void Spring2() { }
Nawet jak pominę "using MyScripts" to też działa - intellisense to widzi, podejrzewam mam błedy w VS Code, np. jak przesunę okrągły nawias do nowej linii to koloruje inaczej ale działa
Próbowałem wszystkiego co znalazłem w internecie i nic nie działało. Wkurzyłem się i zainstalowałem Visual Studio community z paczkami do C#. VS jest fajne ale IMO zbyt ciężkie do Unity. Otworzyłem więc VS Code i boom, wszystko działało.
Od tamtego czasu na nowych komputerach zawsze instaluję VSCode i Visual Studio
Twarde spacje na Wykopie robisz za pomocą Alt+255, lub Alt+0160.