Wpis z mikrobloga

Chciałbym sobie zgrupowac w Unity funkcje w jednym skrypcie i korzystać z nich w innych skryptach czyli tak:

namespace: myScripts
-public static class: springs
--public static void spring1
--public static void spring2

ale unity mi tego nie widzi. Muszę zrobić taki układ:

namespace: myScripts
-public static class: springs1
--public static void spring1
-public static class: springs2
--public static void spring2

i wtedy dostęp mam przez myScripts.springs2.spring2
jak zrobić zeby mieć czytelniejszy dostęp, idealnie byłoby springs.spring2
#csharp #unity3d
  • 10
namespace MyScripts
{
public static class Springs
{
public static void Spring1() { }
public static void Spring2() { }
}
}

_____________
using MyScripts;

public class TestClass
{
private static void TestVoid()
{
Springs.Spring1();
}
}

@jacku
@denis-szwarc: @zibizz1: dzięki, teraz mi to działa ale nie działało i kolorowało błędnie kod przy tej samej składni.
Nawet jak pominę "using MyScripts" to też działa - intellisense to widzi, podejrzewam mam błedy w VS Code, np. jak przesunę okrągły nawias do nowej linii to koloruje inaczej ale działa
@jacku: Miałem mnóstwo problemów z VSCode+Unity. Ciągłe wyłączanie intellisense, brak podpowiedzi, brak kolorowania kodu, niewykrywanie plików .sln i tym podobne.

Próbowałem wszystkiego co znalazłem w internecie i nic nie działało. Wkurzyłem się i zainstalowałem Visual Studio community z paczkami do C#. VS jest fajne ale IMO zbyt ciężkie do Unity. Otworzyłem więc VS Code i boom, wszystko działało.

Od tamtego czasu na nowych komputerach zawsze instaluję VSCode i Visual Studio i