Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Kadet20 +42
W 2021 roku kupowałem 51m2 mieszkanie na obrzeżach Warszawy za niecałe 400k (Dokładnie 392k, w cenę wliczone było też już miejsce postojowe oraz "pakamerka" w garażu podziemnym na różne graty. Wahałem się wtedy długo kupować czy nie, czasy Covidu, wszyscy wieszczyli rychły upadek bańki w nieruchomościach i dużo niższe ceny zaraz po końcu pandemii. Na tagu byłem delikatnie mówiąc j*bany od debili że chce kupować bo będzie dużo taniej.
Z racji tego
Z racji tego
namespace: myScripts
-public static class: springs
--public static void spring1
--public static void spring2
ale unity mi tego nie widzi. Muszę zrobić taki układ:
namespace: myScripts
-public static class: springs1
--public static void spring1
-public static class: springs2
--public static void spring2
i wtedy dostęp mam przez
myScripts.springs2.spring2
jak zrobić zeby mieć czytelniejszy dostęp, idealnie byłoby
springs.spring2
#csharp #unity3d
{
public static class Springs
{
public static void Spring1() { }
public static void Spring2() { }
}
}
_____________
using MyScripts;
public class TestClass
{
private static void TestVoid()
{
Springs.Spring1();
}
}
@jacku
Nawet jak pominę "using MyScripts" to też działa - intellisense to widzi, podejrzewam mam błedy w VS Code, np. jak przesunę okrągły nawias do nowej linii to koloruje inaczej ale działa
Próbowałem wszystkiego co znalazłem w internecie i nic nie działało. Wkurzyłem się i zainstalowałem Visual Studio community z paczkami do C#. VS jest fajne ale IMO zbyt ciężkie do Unity. Otworzyłem więc VS Code i boom, wszystko działało.
Od tamtego czasu na nowych komputerach zawsze instaluję VSCode i Visual Studio i
Twarde spacje na Wykopie robisz za pomocą Alt+255, lub Alt+0160.