Wpis z mikrobloga

Jak sobie prześledziłem fabułę, to imho całkiem ciekawa.


@theicecold: problem z DS jest taki ze ta fabula jest ciekawa po tym jak sie ja obejrzy na yt, niekoniecznie podczas grania xd
  • Odpowiedz
@theicecold:
Jak dla mnie gry tego człowieka to zwykła fabularna grafomania. Zróbmy fabułę bez ładu i składu, z mnóstwem niespójności i niedopowiedzeń, i podniecajmy się jakie to wszystko głębokie i inteligentne, a fani jeszcze będą się tym jarać.
Przywołany w tekście Lynch potrafił napisać fajną, skomplikowaną fabułę, w którą faktycznie trzeba było się wgryźć by ją zrozumieć, ale było to dobre właśnie dlatego, że wszystko trzymało się kupy, i interpretacja przeważnie
  • Odpowiedz
@Alky: ten sam stricte poczatek jest zmulasty, pozniej wchodzi odrobine akcji i dodatkowych bzdur, ale na poczatku tez momentami sie zastanawialem co ja #!$%@? robie xd nie skreslam tego jako calosci, mozna cos z tego wyniesc, z pewnoscia jest to jakies #!$%@? INNE doswiadczenie niz kolejne gowno open worldy od takiego ubi ale w tamtym momencie nie dalem rady, szczegolnie na framerate ps4 pro
  • Odpowiedz
Zrobienie bezsensownej historii, i przykrywanie się dowolnością interpretacji to zwykła ściema jak dla mnie, i porównywanie kiepścizny Kojimy do arcydzieł Lyncha to jak porównywanie gówna do twarogu ¯_(ツ)_/¯


@Zgrywajac_twardziela: a w ile gier od niego grałeś?
  • Odpowiedz
@GodEmperorWasRight: 20 lat temu internet to raczkował ale w Polsce i innych krajach drugiego i trzeciego świata. Dywagowanie o AI i Internecie w 2001 to serio żadne wizjonerstwo. W popkulturze to taki Matrix już był kilka lat wcześniej. Nie mówiąc już o scifi i innych, bo tam to dekady wcześniej.
  • Odpowiedz